Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben Feleğe Ah Ettim

Ben Feleğe Ah Ettim
 

atlarım var, gülden kanatlarım var...


Sensizliğin kahrını nasıl çekerim şimdi ?
Beden çöktü bitaptır, gözlerde fer kalmadı.
Aşk denilen yokuşu nasıl çıkarım şimdi ?
Her adımda yorulur, dağlarda yer kalmadı
Ben feleğe ah ettim, o da bana gülmedi.

Şarkılar sustu yazık, sazlar başka çalıyor
Dillerim döndü lala, gözler başka dalıyor
Mevsimler mi değişti, bahar hazan oluyor
O rengarenk çiçekler, bağlarda yer kalmadı
Ben feleğe ah ettim, o da bana gülmedi.

Hep açık gönül kapım, açık durur pencerem
Durmadan kanamasın kabuk tutmayan yaram
İster deli desinler, ister desinler Kerem
Beni benden alacak çöllerde yer kalmadı
Ben feleğe ah ettim, o da bana gülmedi.

Bu yağmur damlaları vururken bacalara
Gündüzümde sen yoksan küskünüm gecelere
Seni sığdıramadım harflere hecelere
Yazdığım dizelerde, sözlerde yer kalmadı
Ben feleğe ah ettim, o da bana gülmedi.

RABATLI atlarım var, koşuşan atlarım var
Canana varmak için gülden kanatlarım var
Umudum var yarına, bitmez umutlarım var
İsyanlardayım artık susacak yer kalmadı
Ben feleğe ah ettim, o da bana gülmedi.

Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....