Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben gazete okumuyorum

Okumayan bir milletiz.

Okumayı sevmiyoruz.

Tez canlıyız okumaya tahammül edemiyoruz. 

Beyinsel açıdan tembeliz fakat ne iş olursa yaparız. 

Okumak ile ilgili milletimiz hakkında çeşitli yorumlar duyabilirsiniz.

Geçenlerde bir arkadaşım ile iş için yolculuğa çıktık. Her sabah düzenli olarak gazetem eve gelir ve işe gitmeden önce mutlaka göz gezdiririm. Köşe yazılarını okurum. Yolculuğa çıkarken gazetemi de yanıma aldım ve şoförün yanında arabada okudum. Sonra gazeteyi arkadaşa uzattım bakarmısın diyerek.

Aldığım cevap beni şaşırttı. "Ben gazete okumuyorum". Tabi ki okumayabilir, herkes isteğini yapmakta özgürdür. Bizim milletin kitap okumayı sevmediğini biliyordum. Kitap okumadığını biliyordum. Gazete okumadığını da biliyordum. Okumayı sevmediğimizi de biliyordum. Fakat daha önce hiç kimseden ben gazete okumuyorum cevabı almamıştım. Üstelik yüksek tahsil görmüş kişilerden bu cevabı duymak beni şaşırttı. Bizim milletin okumadığını biliyordum da ben okumuyorum dediğini ilk defa duydum.   

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..