Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
Blog
 

Ben geldiiim :)

Ohoooo ne kadar uzun süre olmuş size içimi dökmeyeli Dostlarım;

İş hayatı , ev derken hastalığım olan Milliyet blog ne hale gelmiş.

Gelin baştan başlayalım sizden sonra şehir değiştirdim aklaşık 3,5 yıl Çanakkale de yaşadım sonra tekrar ver Elini memleketim Bursa .

Şimdi Eşim Kızım Bilge Duru ve ben Malikanemizde takılıyoruz.

Ama zannetmeyin ki hayat dingin durgun huzur içerisinde geçiyor :)

Hala çalkantılı hala bazen fırtına kopuyor . Ama artık sistem içerisinde bir cadı var kendisine bundan sonraki yazılarımda küçük cadı diye hitap edeceğim :)

Küçük cadı büyüdü okula başlayacak şimdilik tek derdimiz ona Bursa da iyi bir kreş bulmak ...

Kimi neredeyse çocuğu yatağından alacağını söylüyor. Kimi biz devlet okuluyuz bizde şartlar u kadar diyor böyle bizde ışık görmüş tavşan gibi karı koca anaokulu müdürlerinin önünde anlattıklarını dinliyoruz.

Küçük cadı 3 senedir anneannesiyle mutlu mesut takılıyordu . Fakat artık okul zamanı bakalım gelşmeleri aktarırım malum anaokulu mevzusu baya karışık bir konu .

Ayrıntılarını öğrendikçe eğitim bölümünden paylaşacağım.

Şimdilik kendi kendime kocamaaan bir hoş geldin diyorum.

Kenidme derken ilham perilerime malum tekrar yazabilmem onlara bağlı :)

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..