Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben Geldim!

Ben Geldim!
 

İlk sözler.....

Yeni yuvamda, sözcüklerim ve ben, MERHABA diyoruz... Belki sözcüklerde buluşacağız, belki değil... Ama illa ki, bir yerlerde karşılaşacağız... Yol bu, belli mi olur? Hem hangimiz hiç gidilmeyen, üstüne basılmayan bir yolda yolculuk yapabilir ki, ille de yolumuz kesişmiştir, belki yüzyıllar öncesinden, belki de gelecekte bir zamandan...

Şimdi rastlantıların keyfine varma zamanı... Sürprizler, heyecanlar, unutulmuş sevinçler çıkacaklar birer birer yolumuza.... Hem tanırız onları bir yerlerden, belki hatırlarız birbirimizi, belki değil... Ya da yeniden tanışırız sil baştan... Öykülerimizi, yolculuk masallarımızı paylaşırız, belki buluruz kendimizi o öykülerde, belki "kim bu" deriz, "ne kadar da tanıdıktı oysa"...

Haydi! Yeni yol hikayelerinde buluşmak üzere...

Kalın iyiliklerle...

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2
: 101
Kayıt tarihi
: 27.05.12
 
 

Bir yolcu.... Varmaktan çok seyahati seven.... Yola ve yolcuya aşık.... Hala şaşkın ve ille de iy..