Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben geldim anne!

Ben geldim anne!
 

Bugün televizyonda bir şehit annesinin feryadını dinledim, unutulacak gibi değildi, "Ne olur akşam başınızı yastığa koyduğunuzda 1 dk onları düşünün.." diyordu. Çay içtiğim bardağa takılı kaldı gözlerim, habere bakamadım bile... Sadece düşünülmek istiyordu onlar adına... Yarın sabah, bu kara günleri en acısıyla yaşayan şehit evleri kapılarını açtıklarında, ben geldim anneeeeeeee! sesiyle karşılaşsalar nasıl olurdu?

Çıkan yazı ve yorumları karıştırdım bütün gün. Terörün yayılma sebepleri konusu işlenirken öğretilen başlıklardan biri de kamuoyunun duyarsızlığıdır. Yazılardan yeterince içim dolduktan sonra bu geldi aklıma. Ya bu yazı ve yorumlar kamuoyunu sıkarsa? Sıkar mı canım hiç, tam 15 şehit oğlu şehit, demeyin sıkar... Gündemle ilgilenmeyen, askerden yıllar önce dönmüş, askerde oğlu olmayan vesaire vesaire bu konulardan uzak insanlar yavaş yavaş, "Oh gene gündem dolu! meclisten kim bilir neler geçiyordur..." deyip tespih sallıyorlar kahvelerde... Yapılan yardımlar, fakirlere "Keşke bizim içimizden biri de şehit olsa..." diye düşündürüyor...

Medyanın işi zor, buna dikkat etmek gerek. Evet, vatanım canımdan öte sağ olsun ama devam eden hayatı da elden bırakmamak gerek... Konu durmadan değiştirilen eğitim programlarında da gündeme acilen alınmalı. İlköğretimin 2. kademesindeki öğrencilerin birbirlerini şehit öldürmekle ithem ettiklerini duyuyorum. Konu milli seferberlik ilan ettiğimiz şu günlerde aynı itham altında kalan tüm vatandaşlarımız için tüm bakanlıklarda ayrı ayrı ele alınmalı. Bakanlıklar, konuyla ilgili hemen bir çalışma programı hazırlamalıdırlar. Konu batan gemi personelini sürekli toplantıya çağıran gemi kaptanı karikatürüne dönüşmemeli...

Cennet parçası annelerimize bu göz yaşlarını döktüren hayvandan aşağı yaratıklar utansın. Onların anneleri de annemiz, babaları da babamızdır. Ancak vatanına, milletine kurşun sıkan bu insanlıktan habersizler, dilerim bir gün "Ben geldim anne!" diyemesinler. Biz vatan sağolsun! Şehitler ölmez! diyerek acımızı içimize akıtıyoruz ama bu caniler düşünsünler, kendileri geberdikleri zaman arkalarından kim ne diyecek?...

Ben geldim anne, vatanımı savundum, milletimi bekledim ama şehit olamadım. Sıra bana gelirse gene GİDERİM ANNE!

 
Toplam blog
: 14
: 523
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

"Düşünmek, var olmaktır. Ben de var olduğuna inanan ve düşünen, kendi çapında bir felsefeciyim, tari..