Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben geldim sevgilim...

Ben geldim sevgilim...
 

Ben geldim sevgilim,
Beni, eskisi gibi öp diye...
Öpmeyi bile beceremeyişini özledim belki de,
Geldim ve sana silinecek yaşlar getirdim, gözlerimde...

Ben geldim sevgilim,
Yüzüme, eskisi gibi bakmak isteyip de bakama diye...
Benden bile utanışını özledim belki de,
Geldim ve sana iyileştirilecek yaralar getirdim, yüreğimde..

Ben geldim sevgilim,
Belki beni hala seviyorsundur diye...
Sevgine sırtımı dayayıp, sevgisizce ağlamayı özledim belki de,
Geldim ve sana acınası gülüşler getirdim,
Çocuksu yüzümde...

Ben geldim, sevgilim,
Olur da sen de gidersin diye,
Gideceğini çoktandır biliyorum belki de,
Geldim ve sana, benli hatılralar getirdim gülüşümle...

Belki bir gün, sana yeniden beni hatırlatırlar diye....

08 08 2007

Kelkit

 
Toplam blog
: 46
: 355
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

1989'da Gümüşhane / Kelkit' te doğdum. Sonrasını zaten mısra mısra yazıyorum. ..