Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

27 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Ben geldim

Ben geldim
 

İşte ben :))


Şubat ayının ilk günü yazmışım son bloğumu. Fenerbahçe' nin Gaziantep beraberliğinin ardından. Neredeyse iki ay geçmiş aradan, nasıl dayandım bende bilemiyorum. Yaptığım bir işte kopma yaşadığım zaman tekrar kolay adapte olamıyorum. Tıpkı Milliyet bloğa olamadığım gibi. İş güç derken ipin ucunu bir kaçırdım. Nereden başlayacağıma bir türlü karar veremedim.

Bugün düşündüm ve böyle bir giriş yapmaya karar verdim. Bu arada yokluğumda mesaj atan, blogdan daha çok kopmama izin vermeyen tüm dostlara da teşekkür ediyorum.

Ben yokken bazı değişiklikler olmuş sanırım tabii takip edemedim. Özellikle şu haberlere yapılan yorum bloglarıyla ilgili, hani haberin altında çıkıyormuş ya blog onu diyorum. Bu konuda bir bilgi veren çıkarsa çok sevinirim. Birileri beni mim' ledi anlayamadım.

Spor yazarı arkadaşlarımda sporda bir değişiklik olup olmadığını yazarlarsa iyi olur. Malum spor bloglarım daha ünlü. Yine maç öncesi maç sonrası yazıyor muyuz ? Bu sene yazılacak çok şey var aslında ama askıda kaldı hepsi. Ben yazsaydım şimdiye Aragones'i gönderirdi Fenerbahçe...

Aramızdan ayrılanlar var mı ? Toplantılar yapılıyor mu ? Hiç bilgim yok. Son birkaç gündür gezindim sayfalarda onda da bir şey bulamadım. Haftasonu kahve içilecekmiş Mumcu Reklam' da bir tek ona rastladım nasipse giderim, söz vermiş olmayım. Evde ki komutana sormak lazım.

Bu ayrılıkta şunu anladım ki , şaka ile karışık burada sıcak bir dialog yakalamışız. Bu da ister istemez insanın hayatında bir boşluk yaratıyor. Yazmadığım süre sanki bir sene gibi geldi bana. Arada bir girip bazı dostların bazı bloglarına yorum yaptım. Yorum yapamadıklarım ve okuyamadıklarım lütfen ayrım yaptığımı sanmasınlar.

29 Mart'ta yaklaştı , nefesler tutuldu. Bayraklar asıldı, yollar kalabalık, meydanlar dolu. Helikopter düştü kayboldu. Siyasiler mikrafonların başında iyice çirkefleşti. Ne demişler gemilerin karada da yüzebildiğini bilmek Mehmet'lerden birini Fatih yapar. İzmir Fatih' ini arıyor. Türkiye' ye tavuk yiyelim diyerek tavukçuluk sektörünü kurtaran. Adam gibi adam bildiğimiz Uğur Dündar ekranda alarm veriyor. Yazacak çok şey var. Malzeme çok. Bloglar arka arkaya geliyor. Ne zaman seçimden sonra...

Yine yeniden diyorum... Tekrar aranızda olmak gerçekten çok güzel. Düzeyli güzel paylaşımlar ümidiyle beni okumaya devam edin sevgiyle, sağlıcakla kalın efendim. Murat GÜLCEK.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..