Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '12

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

Ben geldim...

Kendimi hep düşünürken yakalıyorum, bir bakıyorum kafamda binlerce fikir, hayal, soru işareti, kaygı, merak... kurtulmak istiyorum bu düşünceli hallerimden enerjimi alıyor çünkü.. Ben karşımda müşterime satacağım ürünü tanıtırken dahi başka başka düşünceleri yokluyorum beynimde.

Ben bilgi görgüsüzüyüm, kalite, huzur, güven görgüsüzüyüm. Okumam gereken okadar çok kıtap, dregi, blog, gazete varki ben doğmadan yazılmış, ben doğmadan yaşanmış, çekilmiş filmleri bile izlemem lazım. Ben bilmek istiyorum. Nerden geldik nereye gidiyoruz bilmek istiyorum. Bilerek farkında olarak yaşamak istiyorum..

Bunun için aranızdayım...

 
Toplam blog
: 2
: 63
Kayıt tarihi
: 22.08.12
 
 

Çukurova üniversitesi İ.İ.B.F işletme bölümünden 2011 yılında mezun oldum ve özel bir bankada iş ..