Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

Ben gelmedim dava için !...

Ben gelmedim dava için !...
 

Bendeniz.


Miskin Yunus Emre demiş ya hani '' Ben gelmedim dava için / benim işim sevi için Dost'un evi gönüllerdir, gönüller yapmağa geldim ''. Ben bu sözleri kendime şiar edindim. Biliyorum geçmişte çok hata yaptım, çok nefsani sağanaklarda ıslandım. Ama artık olgunluk vakti.

Milliyet Blog'da önceleri yazarken ; yok ön planda olayım,  yok yorum alayım, yok çok okunayım, o şunu demiş, bu bunu demiş bileyim derdindeydim belki.  Dikkat edin belki diyorum. Geçmişi çokça deşelemek ne kazandırır ki bana. Ama şimdi salt kendim için yazıyorum Bloglarımda hiç bir beklentim yok Ayşe Arman gibi, kimse okumazsa kendim okurum. Size de aynı şeyleri tavsiye bile etmeyeceğim. Başkasına karışmak ne haddime iki gözüm. Herkes dileğini yazmakta, yapmakta özgür.

Bazen çok güzel bloglar yazdığıma inanıyorum. Örneğin mobbing ( bezdiri ) konusunda bir blog yazdım. Bu ileride bu konuda yapılabilecek bir araştırmaya referans olabilir. Yine üyesi olduğum Büro Emekçileri Sendikası konusunda - belki bir ilk blog - yazdım. Türkiye Ekonomisi kategorisinde '' Biz çok varsıl bir ülke miyiz allah aşkına ? '' diye ülkemizde kaynaklarımızı heba etmenin, savurganlığın resmini çizdim. Yine '' Alaşehir'in ve diğer kentlerimizin sit işkencesi '' diye , devletimizin sit anlayışını sorgulayan , halkımızın haklı taleplerini dillendiren bir blog yazdım.

Yine ; yaşadığım İzmir, yatılı okuduğum Ankara ve aşık olduğum İstanbul hakkında bloglar yazdım. 10 yaşında oğlum Enver Tuna'yı kimi zaman şiir bloglarımın, kimi zaman mizahi bloglarımın, kimi zaman da çocuk psikolojisi bloglarımın öznesi yaptım. Çünkü Enver Tuna yaşamda benim tek varlığım. Bu arada Sevgili Blogdaşım Şennur Köse'linin de yeğeni.

Belki bloglarım iddiasız. Ama ileride mutlaka kaynak olacak, bazı konularda işaret fişeği olacak bloglar Milliyet Blog'da çok güzel dostluklar edindim. Sevdiğim insanları Milliyet Blog'da yazmaya teşvik ettim. Sevgili Gülgün Karaoğlu, Yasemin Pforr gibi. Yine Miskin Yunus Emre'nin dizeleriyle bitireyim '' Biz dünyadan gider olduk / Kalanlara selam olsun / Bizim için hayır dua / Kılanlara selam olsun ''. Ben de benim için iyi düşünen, kötü düşünen ya da benim için hiç bir fikri olmayan herkese selam ve sevgilerimi yolluyorum.

 

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..