Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben gidiyorum sen hoşçakal

Ben gidiyorum sen hoşçakal
 

Gitme zamanı geldi, son yaprakta düştü ağaçtan. Ben gidiyorum sen hoşçakal, yarın ne olur bilinmez, geçmişim senindi gelecek benim olsun istiyorum. Buruk bir veda değil bu ırmağın denize kavuşması bu, geleceğin düğünü. Korkmuyorum da değil, yıllar sonra kendi kanatlarımla üzerinde sen olmadan uçmaya hazırlanıyorum, heyecanlıyım aslında yorulmak istemiyorum, kendimi bulmak için yola çıkıyorum. Veda değil bir başlangıç benim için, özgürlüğe kanat çırpıyorum. Zaman ey zaman gel artık bekletme bu kadar. Ne kadar da acele olsun istiyorum, ne kadar da susamışım, şimdi yaşama sıkı sıkı tutunmanın zamanı, uzun kış gecelerinde soğuk havayı uzun uzun soluyup huzurun tadını almanın zamanı. İlk baharın coşkusunu yaşayıp, yazın tadını çıkarmanın zamanı. Hayatımda özlediğim her şeyi teker teker yapmanın zamanının gelmesini acele istemem öyle pekte tuhaf değil. Huzuru öylesine özledim ki huzursuzluk ezberim artık tavan seviyesinde. Ey zaman gel artık, fazla bekletmeden gel.
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..