Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben hâlâ ağlayamadım biliyor musun anne?

Ben hâlâ ağlayamadım biliyor musun anne?
 

Kimbilir belki anne...


Soğuk kış geceleri düşer oldu aklıma,
Harlı yandığında kızıla,
Koru geçtiğinde buza kesen teneke sobamızı düşündüm,
En çok ayak parmaklarım üşürdü,
Onların nasıl ısındığını inan kimseye söylemedim.
Ve sen gittin gideli,
Çiçekler en sıcak renklerini sundular yeryüzüne,
Ben hâlâ ağlayamadım biliyormusun anne?

Yordu beni bu kavganın kalleş yalpası,
Iskaladığım hayat ise cabası,
Sonu olmayan sevdaların arsızı oldum,
Sonu olmayan sevdalara kilitlendim,
Ve sen gittin gideli,
Biteviye gel-gitler cenk etmekte yüreğimde,
Ben hâlâ ağlayamadım biliyormusun anne?

İçimde yağmur bulutları birikti anne,
İnadına yağmayan,
Derinlerde kurumuş damlalar,
Ve ıraklarda beyhude seni arayan gözlerim,
Bu taş yürekli ben miyim?
Ve sen gittin gideli,
Kızıyorum kendime,
Ben hâlâ ağlayamadım biliyormusun anne?

Sene iki bin dokuz,
Mevsimlerden güz,
Gökyüzü delindi,
Bulutlar delirdi,
Ve sen gittin gideli,
Sanki tufan var yeryüzünde,
Ben hâlâ ağlayamadım biliyormusun anne?

 

 

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..