Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben haklı olmak istemiyorum!

Ben haklı olmak istemiyorum!
 

Seçenekler vardır hayatta, fikirler söylenir , paylaşılır. Sizin söylediğiniz seçenek kabul görmez de sonuç olumsuz olursa gelirler karşınıza.

‘’Sen haklıydın!’’…

Ben haklı olmak istemiyorum. Bunu duymak benim için hiçbir şey ifade etmiyor ki. Olumsuz bir sonuçta bana düşen hak ne olabilir? Doğru düşünmek mi?

Sonuç önemli olan. Fikirlerim o an kabul görmemiş, nedenlerini kimse dinlememişse; şimdi görünen köye klavuz olmak neye yarar ki?

Herkse kaybetmişse ve ben de o herkesin içindeysem ne faydası var haklı olmanın. Kime ne faydası var artık bu saatten sonra.

Hepimiz kaybettik…

İşte artık gerçek olan tek şey bu, değil mi arkadaşlar!

Ve şimdi haklı ya da haksız, artık taraf yok. Tek tarafız bundan sonra, kaybedenler tarafı.

Ve artık ‘’keşke seni dinleseydik’’ demenin anlamı da yok. ‘’keşke’’ler benim yıllar önce hayatımdan çıkardığım gereksiz çırpınışlar çünkü.

Haklı olma durumu da bir o kadar gereksiz ayrıntı. Haklı olmak beni taçlandırmıyor o anda, kaybedilenleri geri getirmeye ise hiç yaramıyor.

İçinde bulunduğum grupta, ki bu grup iki kişiden oluşan minicik bir grup bile olabilir; çözüme ulaşmak için bir payım olamamışsa, şimdi haklı olmamın çözüme katkısı nedir ki?

Düşünce doğru olsa bile, ikna ve çaba yetersiz kalmış o an, sesim cılız çıkmış ya da hiç çıkamamış; işte benim için önemli olan ders bu.

Gerisi ‘’yav sen haklıydın, bir dahaki sefer dinleyelim bari seni’’, laf işte!

Bir daha şansımız olacak mı, demeden düşülen ikinci hata.

Ben haklı olmak istemiyorum…

Hatta mümkünse bu sözü hayatım boyunca duymak da istemiyorum.

Çünkü kaybetmenin bu sözden daha acı bir geri dönüşünü yaşamadım daha.

Çünkü kaybetmenin bu kadar yüzüme vuruşu olmadı.

Çünkü kaybetmenin son anda ‘’haklı olma’’ durumu, kaybetmeyi kazanca dönüştüremedi bende hala…

Bundan sonra hep haksız tarafta bulunmak mümkün olsa, ne güzel olurdu!

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..