Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben Hala Daha Ülkücüyüm

Ben hala daha
Hala daha ülkücüyüm
Ülkücülük
Dön dön Ahmet oyunu değildir
Aynı zamanda da
Partizanlık da değildir ülkücülük
Ülkücülük Türk soyunun
Sonsuza uzanması kurgusudur
Matematik diliyle
Ülkücülük bir vektördür
Bilinir her vektör sonsuza ıraksar
Vektörü bu yolda taşıyan taşıyıcı
Doğrultman doğrusudur
Vektör  
Doğrultman doğrusu sırtında
Yolunu kat eder
Türk ülküsü de
Barış doğrultman doğrusunda
Yoluna koyulur
Türk ülküsü
Barış da barış der başka bir şey demez
Asla demez
Savaş kırım felaket yoktur onun yapısında
Barış yayıcısıdır Türk ülküsü
Yakın çevresinden başlayıp
En uzak çevrelere barış yaymaktır
Türk ülkücüsünün başat ereği
Ben bir Türk ülkücüsüyüm
Barıştır benim de tek ereğim
Ben bu yoldan ölene kadar dönmeyenim
Bütün varlığımla
Bütün varlığımla
Bütün varlığımla
Ben bu ülkü yolunun yolcusuyum
Başta Atatürk büyüğümüz olmak üzere
Ünlü Başbuğumuz Alparslan Türkeş
Bizleri bu yolda yeniden yola koyanlardır
Kendilerine
En kalbi teşekkürlerimi sunuyor
Hayal de olsa ellerinden hasretle öpüyor
Saygılarımı iletiyorum
Bu bağlamda
Türk ülkücüsü partizan değildir
O
Toparlayıcıdır
Birleştiricidir
Daima saygı duyandır
Özdenetimli olandır
Empati yaparak ilişkiler kurandır
En güçlü sorun çözendir
En samimi İşbirliği yapıcısıdır
Daima ve daima bilimden yana durandır
Bilimin ışığında yürüyendir
Ülkü yolu
Bilimin ışıklandırdığı yoldur
Onun için işte
Bu yolun yolcusu asla yolunu şaşırmayandır
Temel karakteri
Bilme yapabilme olabilme sahip olabilme
Ve yakın olma ilişkisidir
Ben ülkücülüğü bir de şöyle görüyorum
Ülkücü
Aklı ahlakı adaleti adabı ve aşkı
İş yaşamında koşulsuz kullanandır
Bu koşullar benim koşullarımdır
Çünkü
Ben bir Türk ülkücüsüyüm
Irk ve ırkçılık değildir benim bağlandığım
Ben sadece ve sadece
Yaratılmış her insana el uzatmayı sevenim
Barış ve kardeşlik yaratıp
Dünya insanlığını mutlu yaşatmaktır
Benim tek arzum
Şunu iyi bilirim
Nerede gerçekleşmiş barış var
Orada gerçek insanlık yaşanmaktadır
Bilim bunu söylüyor canlarım
Gelin siz de birlikte bu yolda yol alalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..