Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '15

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Ben hala Öğretmenim.

Ben hala Öğretmenim.
 

Adımımı atarken bu mesleğe ,

yürekten gelen sesimle söz vermiştim KENDİME;

BARIŞA SEVGİYE AYDINLIK GÜNLERE BİR GÜN KAVUŞACAĞIZ DİYE.

Benim yetiştirdiklerim hala umutlarını yitirmeseler de, dünya nerelere gelmiş bu günlerde?

Yoksa, artık eğitilmiyor mu çocuklar, DÜNYA ÜLKELERİNDE?

SEVGİ Tohumları yenik mi düştü gelişen teknoloiye?

EVET, BEN HALA ÖĞRETMENİM.

Nedeni ise; yaşadığım bölgede ,( LAPTA/ GİRNE)  hala üzüntülerini, sevinçlerini,

sırlarını paylaştığım öğrencilerim benle beraberler diye. 

Aradan ON BEŞ YIL geçmiş, EMEKLİ olalı, her şey, daha dün gibi, desem de.

SEVGİLİ ÖĞRETMENLER; sizlere, ATATÜRK'ÜN, eğitimle ilgili sözlerini hatırlatarak, bu kısacık ŞİİRİMSİ, yazıma son vereceğim.

'Eğitimdir ki, bir milleti özgür, bağımsız, şanlı yüksek bir topluluk halinde yaşatır; ya da esaret ve sefalete terkeder.'

TÜM ÖĞRETMENLERİN, GÜNÜ KUTLU OLSUN. 

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..