Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

ben hasta mıyım

ben hasta mıyım
 

yalnız mısınız?


Yalnız olmamak nasıl bir duygudur bilmiyorum. Çünkü her durumda yalnızım.. Gülerken eğlenirken hatta sevişirken bile… Ben hasta mıyım? Bu duygu yüzünden hayatımın en büyük acılarını kendi kendime yaşattım. Herkes dışarıda iken evde olmanın benim değersizliğimle ilgili olduğunu düşündüm..

Başkalarıyla birlikte dışarıdaykense sıkıcılığımla insanları bunaltmamanın kaygısını yaşadım, çoğu zaman da kabuğuma çekildim bu yüzden. İlginç olan ise tüm bunları yaparken kendimi sosyal, çekici, özgüvenli, seksi göstermeyi başarabildim. Oysa ki tek amacım sadece normal olabilmekti. Normalleştikçe kendimden uzaklaştım, uzaklaştıkça özgüvenimi daha çok yitirdim, değersizlik duygumu besledim.. Aşık olamadım bu yüzden.. Doya doya yani.. Korktum korkutmaktan.. Mantıksız mantığımda değersiz “ben”in aşkı elbette ki sadece korkuturdu karşımdakini.

Duygusuz yaşamayı seçtim tüm duygusallığıma rağmen. Sevilmemenin acısını yaşadım iliklerime kadar… Sevilmenin garantisiymiş sandım, evlendim. Kocam işini ve başkalarını sevdi, tökezledim.. Sevgiye aç, korkak inkar ettim tüm duygularımı.. Normal bir eş olmaya uğraştım… Çocuk doğurdum iki tane.. Katıksız sevgiyi tattım, ama hayatımdan vazgeçtim.. O sevgi uğruna ortada kalmayan kendimden tamamıyla vazgeçtim.. Yaşıyorum ama bu ben miyim bilemiyorum.. Çok derinlerde, içerilerdeki bana ulaştığımda ise tek ihtiyacımın olduğunu gördüm aslında: sevmek… Yıllarca sevilmenin peşinde koşmuşum gereksiz yere… 35'imden sonra ise tek isteğim sevmek.. Bir erkeği, arkadaşı, bir yeri, herhangi bir şeyi kuralsız, doyasıya sevmek ve içselleştirmek; böylece kendimi tamlamak istiyorum.. İyi de niye hala korkuyorum?

 
Toplam blog
: 3
: 768
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Kelimelerin hayat bulduğuna inanıyorum yazdıkça, o hayatlarla kendiminkini zenginleştirmeye çalışıyo..