Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben hayatta 33 şeyden nefret ederim...

Ben hayatta 33 şeyden nefret ederim...
 

Aslında daha çok.


* Kendi ismini beğenmeyip; anasına, 'bu ismi çok mu aradınız?' diye soranlardan...

* Yanlış yere kına yakanlardan...

* Evde maç izlerken kendi kendine "Meksika Dalgası" yapmaya çalışanlardan...

* Dizilere gülme efektleri uygulayanlardan...

* Kamyon arkasına, "Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri" yazdıran sistemden...

* Umumi tuvaletlere kalem kullanmadan yazı yazanlardan...

* Çantasından çamaşır suyu çıkaran Ayşe Teyze'den...

* Fotoğrafa 'resim' diyenlerden...

* 'Takdir' kelimesini ' taktir' olarak yazanlardan...

* Sezen Aksu'nun, ''yokluğun da, varlığın da yetmiyor'' şarkısının sözlerini, "yokluğun davarlığında yetmiyor" diye yorumlayanlardan...

* Üç büyüklerin üçünden...

* Bekleten ve bekletilmekten...

*118'i bu hale getirenlerden...

* "Vereceğim" diyen ama vermeyenlerden...

* Her şeye 'peki' diyen kadınlardan...

* Siyaseti sanatla özleştiren TDK'ya ve TDK'yı bu hale getirenlerden...

* Siyasetçiye secde edercesine inanıp güvenenlerden...

* Bir yandan Müslümanlıktan dem vurup, bir yandan da cami avlusunda İncil satmaya çalışanlardan...

* Haksızlığa uğramışlığın karşısında virgül pozisyonunda durabilenlerden...

* Yalakalığı ekmek kapısı haline dönüştürenlerden...

* Vatan hainlerinden...

* Esaretten...

* İstiklal Marşı'mızın yanlış okunmasından...

* Yaşadığı ilin trafik plaka kodunu bilmeyenlerden...

* Değeri ve değerleri olmayan insanlardan...

* Kendini 'yazar/çizer' zannedenlerden...

* "Yok 'dalya yaptım', yok 'balya yaptım', herkes benim yazdıklarımı okuyor, demek ki en süper benim" diyenlerden...

* Eleştiriye tahammülü olmayan 'kaçak güreş'çilerden...

* Söyleyecek hiçbir sözü olmadığı halde; 'ben daha son sözümü söylemedim' veya ' ben daha hiçbir şey yazmadım' diyenlerden...

* Sen/Ben takıntısı içinde bocalayanlardan...

* Kendi dirseğini öpmeye çalışanlardan...

* Kendileri ile resmen dalga geçildiğinin farkında olmayanlardan...

* Bu şarknın sözlerini dinlemeden tempo tutanlardan...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..