Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Ben hayatta en çok çocukları sevdim

Ben hayatta en çok çocukları sevdim
 

Ören iskele meydanında Üçüzler


Hani Can Yücel, “Hayatta en çok babamı sevdim.”der ya bir şiirinde;                                                                                                                                                

Ben hayatta en çok çocukları sevdim,                                                                                                                     Bir de çiçekleri, bir de kitapları…


Ve bir de güzel insanları,                                                                                                                        insanlardaki insan yanları,                                                                                                                   Dayanışmayı, paylaşmayı, sevişmeyi                                                                                                                

Bir de güzel düşler kurmayı                                                                                                                                       ve düşleri gerçeğe dönüştürmeyi.

Ben hayatta en çok mücadeleyi sevdim                                                                                                      

yaşanası özgür bir hayat uğruna,                                                                                                                            

zalimlere karşı yiğitçe savaşmayı sevdim,                                                                                                            

hep beraber türküler söyleyerek.

Ben hayatta en çok hayatı sevdim,                                                                                                                    

geçmişten geleceğe gürül gürül akıp giden hayatı;                                                                                             ve bir de ve elbette hep birlikte inşa edeceğimiz                                                                                                  

çocuklarımıza armağan edeceğimiz                                                                                                                     düşlerden de güzel bir hayatı sevdim.


                                                         Ören, 12 Eylül 2016
 

 
Toplam blog
: 56
: 599
Kayıt tarihi
: 08.03.11
 
 

1948’de Tokat’ın Reşadiye ilçesine bağlı Bereketli köyünde doğdum. İlkokulu köyümde, ortaokulu Reşad..