Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Ben hep...

Ben hep...
 

Ben bu yazımı biraz sizden yardım almak için yazıyorum. Konu: "ben hep"... Ya aslında olay komple annemle benim aramda geçiyor. Ben hep "ben hep"diye başlarım cümleye:) Ve annem de bundan hoşlanmaz. Aslında ben de hoşlanmam. Ama bir türlü atamıyorum bu "ben hep"i...

"Nasıl yani" diyenler için örnek veriyorum. Örneğin; annem bana der ki;
- Kızım bak lütfen ilaçlarını düzenli iç.
- Ben hep düzenli içiyorum zaten anne.

Olay bu aslında. Burdan bakınca gerçekten çok sinir bir durumum var. Annem çok sabırlı. Çünkü eğer bana kızım böyle bir cevap verseydi herhalde ben kendimi tutamaz bir tane çığlık atardım. Ama annem bunu yapmıyor. Biz bu konuşmayı hemen hemen her akşam yapıyoruz. Ve artık konuşma şöyle olmaya başladı:

- Kızım bak yalvarıyorum ilaçlarını düzenli iç, aksatma. (çok sakin bir şekilde)
- Ben hep düzenli içiyorum zaten anne.
- Eğer sen ilaçlarını hep düzenli içseydin, ben sana her akşam "ilaçlarını düzenli iç" demezdim kızım.

Burdan bakıyorum da şu konuşmaya. Eğer bu anne-kız hiç tanımadığım iki kişi olsaydı, kızın ağzına doğru bir tane çarpasım gelirdi. Ama maalesef o kız benim:-(((

Aslında "ben hep" annemle çok güzel, saygılı konuşurum. (yine ben hep kullandım farkındaysanız) Ama annem bana öyle deyince, ne biliyim çok bi garip oluyorum.

Ama empati kurunca da anneme hayran kalıyorum. Çünkü en kötü durumlarda bile nasıl böyle soğukkanlı ve mantıklı olabiliyor. Gerçi "ben hep" empati kurarım:-)

Bilmiyorum sorun ben de mi? Ben hep kullanıyorum ben hep kelimesini ve de bu durumdan çok rahatsızlık duyuyorum. Aslında hatamı anlamam ve rahatsızlık duymam da iyi bir şey. Ama bu durum ileri derecede bir ben hep takıntısına dönmeden de bu durumu atlatmalıyım.

Ya sanki ben duruyorum da "ben hep" hep peşimden geliyor. Hülya Teyze'min 7'leri gibi benim de "ben hep"im var.

Bana yorumlarınız da bir çıkış kapısı da varsa yazar mısınız? Şimdiden çok teşekkür ediyorum. Zaten ben hep....:-))

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..