Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben'i istiyorum

Biliyorum, seninle konuşup paylaşacağım hiçbir şey kalmadı. Ama yinede içimdekileri sana söylemek istiyorum. Ve sana olan sevgime sığınarak yazıyorum.
 
Platonik aşk nasıldır biliyor musun bilmem. Ama platonik aşkta çekilen acının çok büyük olduğunu bilmeni isterim. Sensiz bir günü nasıl geçirebilirim ve ya seni en kısa zamanda nasıl görebilirim gibi hesaplar yapmaktan sıkıldım …
 
Hep senden kaçtım, çok yakın olmamıza rağmen seni hep uzaktan seyrettim, seni sensiz sevdim. Karşına çıkmaya bir türlü cesaretim olmamıştı onca zaman. Ta ki o gün seninle konuşuncaya kadar. Ama ne önemi var değil mi? Şimdi yazdıklarımla yine karşındayım. Kaçmadan sıkılmadan utanmadan  saklanmadan içimden gelen her şeyi sana yazabiliyorum ama ne yazık ki söylenecek pek bir söz kalmadı. Sen beni benden çaldın. Şimdi senden seni değil, sadece çaldığın BEN’i istiyorum….
 
Kayıt tarihi
: 03.01.15
 
 

..