Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '14

 
Kategori
Güncel
 

Ben iffetsizim...

Ben iffetsizim...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın,  kadınlarla ilgili söylemiş olduğu; “Kadın herkesin içerisinde kahkaha atmayacak. Bütün hareketlerinde cazibedar olmayacak, iffetini koruyacaksın" şeklindeki açıklamasını şaşkınlıkla öğrendim.

Nedir İffet?  Cinsel konularda ahlak kurallarına bağlılık, sililik, doğruluk, namus olarak açıklıyor bunu sözlükler. Bununla anladığım zinadan kaçınılması gerekliliği ve her zaman doğru dürüst olunmasıdır.

Cinselliğin ahlakı yansıttığı doğrudur elbet ama sadece cinsellik midir ahlakı belirleyen?

—Siyaset ile halkı kandıranların yaptığı ahlaksızlık değil midir?

—Ticarette fahiş gelir elde etmek ahlaksızlık değil midir? 

—Pazarda satın almak istediğin domatesin arasına iki üç tane çürük domates karıştırmak ahlaksızlık değil midir?

—Masum kişilere suç giydirmek ahlaksızlık değil midir?

—İki yüzlülük ahlaksızlık değil midir?

—Küçücük kızlarla ilişkiye girmek ahlaksızlık değil midir? 

—Kızları para karşılığı kendinden büyük erkeklere evlilik adı altında satmak ahlaksızlık değil midir?

Şimdi onlarca ahlaksızlık, her gün bize normal bir şeymiş gibi dayatılırken, Sayın Arınç’ın çıkıp da kadınlar iffetli olsun kahkaha atmasın demesi ne kadar yerinde acaba? Cinsel ahlakı belirleyen sadece kadınların davranışı mı? Erkeklere hiç pay yok mu merak ediyorum. Kadınların bırakın gülmesi nedeniyle, seksen yaşındaki bir kadını dahi hedef seçen manyakların bulunduğu ülkemde, tüm sorumluluğu kadına yüklemek haksızlıktır.

Oysa dinimiz alaycı, aşağılayıcı etkisi olan gülmeye hoş bakmamıştır.  İnsanlar çok mutlu oldukları anda atar kahkahayı. Yani ben öyle yapıyorum kendi adıma. Şimdi ben kahkaha atıyorum diye iffetsiz mi oluyorum?

Kadının canına okuyan erkek dünyasında, kahkaha atmak da çok görüldü zavallı kadınlara. Kahkaha atmak iffetsiz yapıyorsa kadını, ben iffetsizim… 29 Temmuz 2014

 

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..