Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Ben iflah olmam artık !

Ben iflah olmam artık !
 

Son günlerde bana bir haller oldu. Garip durumlardayım, anlaşılmaz tavırlar sergiliyorum devlet büyüklerimden sonra yakın arkadaşlarım ve ailem de psikiyatr önermeye başladılar bana, her ne kadar karşı çıksam da ben de el altından tanıdık bir uzman aramıyor değilim.

Üç vakte kadar aklı başında, dengeli ve halim selim bir yurdum insanıydım. Dengemin bozulduğunu ilk olarak 12.Mart.2008 tarihinde http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=98018 numaralı yorumumu yazdığım da anladım ve derhal sizlerle paylaştım.

Evet acı ama gerçek kadın saçından tahrik oluyordum, toplu taşıma araçlarına binemiyordum. Başı açık kadın gördüğümde bir elime diğerisi güç bela engel oluyordu. Hatta hızımı alamadım eşim ve kızıma türban modelleri bakmaya başladım. Eşim ve kızım türbana nasıl he dediler onuda anlamış değilim ama kendi aralarında konuşurken "Bu herif sıyırdı aman suyuna gidelim sonra bakarız bir çaresine " dediklerini duydum ya neyseee.

Amma ve lakin dostlar bende şu son günlerde hepten kayış attı. Ben artık sadece kadının saçından değil; kadının elinden, gözünden, gülüşünden, eteğinden, sesinden, hafif dekoltesinden, eteğinin yırtmacından, rujundan, rimelinden, ojesiden tahrik olmaya başladım. Kendi kendime tek tesellim "Ulan sadece kadından tahrik oluyorsun bu da zamanla geçer normale dönersin" diyordum. Normale dönmesen bile zaten bunlar "yakında dizlerini kırıp evlerinde oturup sadece çocuk yapacaklar "diye telkinlerde bulunuyordum.

Gel zaman git zaman hastalığım müzminleşti, derinleşti adeta kapsamı genişledi. Ben artık bugün danstan, baleden, heykelden, resimden, yılbaşı hindisinden, noel babadan, Einstein'dan, Aziz Nesin'den, Darwin'den, Hacı Bektaş Veli'den, Pir Sultan'dan, şair ve şiirlerden tahrik oluyorum. Zaten 8 Mart 2008 tarihindeki bu şiiride ben yazmadım bir şair dostumdan arakladım. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=97318

En sonunda Sayın Dengir Mir Mehmet Fırat'a ulaştım. Bana önermiş olduğu psikiyatra gittim. Sanki diyetisyen miş gibi bana önce sıkı bir rejim önerdi ve perhiz listesi verdi. Asla ve asla Kadınbudu Köfte ve Dilberdudağı Tatlısı yeme dedi. İkinci seansa kadar düzelmezsen bakarız bir çaresine dedi.

Ama ben pek düzeleceğimi sanmıyorum. Yok yok ben iflah olmam artık !

15 Mart 2008/Cumartesi.

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..