Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben insanım

Ben insanım
 

Ben insanım

Kimini ilk görüşte severim

Kimisini tanıdıkça...

Kiminden nefret ederim

Üstelik tanımadan

Ön yargılarım yönlendirir

Nedense hep yanlışa

Ben insanım

Duygusalım, ağlarım

Mantığım girer bazen araya

Savaşırım kendi kendimle.

Yenik düşer yüreğim

İstemesem de umutsuzluğa

Ben insanım

Coşarım kimi zaman

Çareler üretirim çaresizliklere

Bazen çekilir kabuğuma

Susarım , söyleyemem içimdekileri

Ben insanım

İyi olmak , haklı olmak isterim

Çizgiler çizerim hayata

Bazen keskin bazen flu

Yaşamak isterim huzurla

Ben insanım

Hatalar yaparım

Ders almayı unuturum sıklıkla

Kah acı çeker kah sevinirim

İsyan eder, kızarım yalanlara

Ben insanım

Çıkarlarım ağır basınca

Unuturum başkalarını.

Ama bazen de

Vazgeçerim her şeyden

Savaşırım bıkmadan

İdeallerim uğruna...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..