Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ben isyanlardayım!...

Sayın okurlarım, sizinle dertleşmek istiyorum.. Gerçek Türk milleti, böyle uyumazdı. Böylesine kör değildi. Böyle kötü seçimler yapmaz, böyle pişman olmazdı.

Elleri, vücutlarıyla birbirlerine kenetlenirdi. Türk'ün vatanını bölmeye kimse cesaret edemez, kimse Türk'ü kalleşçe- haince şehit edemezdi.

Verilen şehitlerin kanları yerde kalmaz, şehit anaları yas tutmaz, böyle yanmazdı.

Vatanımın şehirlerinde, polislerime taş atan çocuklara Türk bayrağı yaktırılmazdı.

“Türk milleti susmazdı. Hakkını arar, alırdı.

Kimse bu milleti koyun sürüsü yerine koyup,

Avrupa Birliği için böylesine alçalmazdı.. Ey benim ülkemin insanları; 20 yıldır..

Evet binlerce şehit verdik, veriyoruz.

20 yıldır bir kerecik olsun milletçe sokağa dökülüp ‘Kahrolsun PKK- kahrolsun hainler “ dediniz mi?

Sadece şehitlerin cenaze törenlerinde bağırdınız.

‘Millet aş -iş derdinde ' diyenlere soruyorum:

Bir futbol takımımız şampiyon olunca, milyonlarca insan, vatanın her köşesinde, gece vakti yollara dökülüyor. Pekiii… Konu şehitler ve terör olunca neden ses çıkmıyor?..

Ateş düştüğü yeri değil, tüm milleti yakıyor... Ben zaten, vatan hainlerinin yüksek makamlara getirilmesine ses çıkartmayan bir milletten fazla bir şey beklemiyorum…

Aslında, bu millet kendini - benliğini terk etmiş. Ortak ülküsü olmayan bir toplumun birlik ve beraberliği olamaz, geleceği olamaz! Millet olamaz! Halkımın, kendi kendini ağır ağır yok ettiğini görmeye dayanamadığımdan, içim kan ağlıyor... Üzülüyorum..

“Türk milleti hâlâ susuyorsa... Türk vatanında, Türk askerine hâlâ kurşun sıkılıyorsa... Türk anaları hâlâ ağlıyorsa... Ve buna bir ‘dur' diyen yoksa... Gerisini koy ver gitsin.. Bana gelince;

Bu millet için, bu bayrak için şu anda da canımı vermeye hazırım. Bu, damarlarımdaki asil kanın eseridir. Yeter ki bu durumlara düşmeyelim.

Yazıyoruz, söylüyoruz, bağırıyoruz duyan yok… Susunca da 88 yıllık Cumhuriyetçi, Atatürkçü yüreğim yanıyor. Nasıl yaşayacağım, nerelere gideceğim bilmiyorum…

ozcanvural1933@hotmail.com
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..