Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '14

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Ben iyi bir insan mıyım?

    Ben iyi bir insan mıyım?
     

    Ben iyi biri miyim bilmiyorum. Kaba biri miyim? Yakışıklı? İnce düşünceli? Sert? Ters? Hoşgörülü? Gaddar?

    Aslında Dünya diyalektik üzerine kurulmuş. İnsan da öyle…
    Aslında her insan

    Bir tarafı güzeldir bir tarafı çirkin
    Biraz iyidir biraz kötü
    Biraz zariftir biraz odun.
    Biraz ince düşüncelidir biraz kaba
    Biraz hoşgörülüdür, biraz gaddar

    Biraz dürüsttür, biraz yalancı
    Biraz oyuncudur, biraz içten

    Aslında her insan
    Biraz erkektir biraz dişi
    Bir tarafı güçlüdür, öbür yanı zayıf
    Biraz zengindir biraz fakir
    Biraz bilgedir, biraz cahil

    Aslında her insanın
    Bir tarafı insandır, bir tarafı hayvan

    Dünya diyalektik üzerine kurulu… İyiliklerle kötülükler bir arada

    Önemli olan senin dünyayı, doğayı ve insanı nasıl gördüğün… Sen düşünceden ibaretsin.

    Sen bir insanda neyi görürsen, aslında kendinde de onu görürsün  

     
    Toplam blog
    : 1
    : 516
    Kayıt tarihi
    : 24.06.13
     
     

    31 Mayıs 1987 İzmir... Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümünü 2013 yılında bitirdim...