Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Anılar
 

Ben,Jean Reno'ya benziyor muyum?

Ben,Jean Reno'ya benziyor muyum?
 

..ben ve Reno...


Çocukluğum Suatpark sinemasında geçti. Sinemayı iyi bilirim. Makinist Atalay abi bira içmeye gittiğinde,
kopan filmi uhu ile yapıştırıp,ışık kaynağı kömür diotları ayarlardım.

Kovboy filmleri izlerdik. Esas oğlan, kızılderilileri vurdukça salon coşardı.
Sonra spagetti western çıktı. Sergio, filmlerinde "vahşi"leri kullanmadı,

Clint Eastwood rolünü çok iyi yaptı. Ben sigarayı halen onun gibi içerim.
Karikatürcü dostum Hürrem Gigin beni ona benzetirdi.

***

Jean Reno, çok usta bir aktör."Derinlik Sarhoşluğu"nda tanıdım.
İki senede 4-5 kişi bendeniz cennetkuşunun ona benzediğimi söyledi.

Allahaşkına bakın, kim kime benziyor?

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..