Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben kaçtım gece!..

Ben kaçtım gece!..
 

Ben kaçtım gece!
Hayırlı bir karanlığa indir beni...
Karanlığında ay ışığına tut beni!..

Sakla, emanetinim sabaha,
aydınlığınla koru nefesimi, düşlerimi...

Ben kaçtım sana gece,
sana emanetim, emanetinim sabaha!...
Durdurma beni, gizle, sakla...

Ben sana kaçtım gece;
yolcuyuz seninle beraber...
Bırakma beni kuytu köşelere, şereffiz közlere!
Simsiyah saatlerde yıldızlara bahşet beni...

Ben sana kaçıyorum gece, sabaha ulaşır beni...
Gözlerimi daldır rüyalara alemine,
sessizce, ninnilerle uyut beni...


Turan Koca 

 
Toplam blog
: 21
: 523
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Bir şairim belki eşi benzeri bulunmaz belki de ne dediğini bilmez! Sorgular, sualler eder. Kalemi..