Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben kahin miyim?

Ben kahin miyim?
 

Ah be çocuk! Ne bilgin ne bilmiş var değil mi? ” Ben demiştim ” sözünü bağrına saplamak için, haklı çıkmak için yapılmış (olumsuz) tahminler. Nasıl olsa günü gelir, nasıl olsa sen başaramazsın bunu içinde barındıran bilgece sözler.

Ah be çocuk! Bilginlik olayları tahmin etmek değil ki. Söylesene o bilginlere bari faydaları dokunsun zamanını da bilsinler. Bari bizi zaman kaybından kurtarsınlar. Ama sorma çocuk zamanını. Cevapları hazırdır onların ” ben kahin miyim?”

Ah be çocuk! Bileceksen böyle insanları bil. Bitireceksen olumsuz olarak sonucunu böyle insanlarla ilişkini bitir. Bak sonra üzülürsün, benden de duyarsın çocuk ” ben demiştim”

Saltuk SERMİHAN

 
Toplam blog
: 4
: 315
Kayıt tarihi
: 05.12.13
 
 

S.Saltuk SERMİHAN Özgeçmiş : 1986 Haziranın sıcağında dünyanın soğuk yüzüyle tanıştı. Nef..