Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben kalemun ucunlen dolaştum oralari

Ben kalemun ucunlen dolaştum oralari
 

Ben kalemun ucunlen

Dolaştum oralari

Rızkumuz bitti ordan

Bıraktuk gelduklari

 

Biz oriya dururken

Dolaşuduk dağlara

Şimdi bıraktuklari

Yılanlen ayılara

 

Şimdi gitsek köylere

Şenlesek meşeleri

Acaba bulurmiyik

Eski muhabbetleri

 

Bulari yazayirum

Şair yazar heryerden

Hiç kusura bakmayin

Ben gelmeyeceğum sizlen

 

Okuyanlar okusun

Ben bulari yazmişim

Mubarek memleketten

Ben hovumi almişim

 

Arasıra rüyama

Köyleri görüyirum

Dünyaya her şey olur

Büyük konuşiyirum

 

Gelduk habu dünyaya

Varmi gerçekten gülen

Anlayacak halumi

Benum yaşuma gelen

 

Arkadaşlarum sizlen

Böyle konuşiyorum

Seneler geldi geçti

Sizi göremiyorum

 

Sizden böyle uzağa

Kalmişim buralara

İçumun hasretini

Dökeyim kağıtlara

 

Görüşmek hayal oldi

Köyden arkadaşlarum

Ahrete buluşalum

Allaha yalvaralum

 

Sevduğum arkadaşlar

Kitap yollarum size

Özleduzmi köyleri

Ne vardi köyümüze

 

Bu akşamki rüyama

Bida baktum köydeyim

Özlemekluk yer değil

Ben size söyleyeyim

 

Ben bi boy sıçradum

Bu ne biçim rüya

Dünyanun cennetine

Duruyiruk buriya

 

 

 
Toplam blog
: 10
: 244
Kayıt tarihi
: 28.01.13
 
 

1930 tarihinde Rize’de doğdum. Okuma yazmayı, köyde, evimde, kendi çabamla öğrendim. Bugün, “mesl..