Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

Ben kalender meşrebim, güzel, çirkin aramam! (Cikcikli yazı, 6 yaşından küçükler okumasın lütfen!)

Ben kalender meşrebim, güzel, çirkin aramam! (Cikcikli yazı, 6 yaşından küçükler okumasın lütfen!)
 

Taliplerimin dikkatine bir aylık resimdir haaaa; taze taze!


Değerli üye “Cem Beraat Çamsarı” arkadaşımız yazmasaydı, ben de yazamazdım değerli dostlar!

Neden, derseniz utangacımdır, ince ruhum pek kırılgandır! (Reddedilmeye gelemem!) Ama ne  tesadüftür  ki, İki haftalık son Türkiye ziyaretimde adımız “centilmene” çıktı!(Alacağın olsun Sema!)


Berlin’e döndüğümden beri arpacı kumrusu gibi düşünüyor ve ; “Ülen sen ne yaptın da sana ‘centilmen’ diyorlar, a benim salak oğlum” diyorum. Karizmayı fena çizdirdik sanırım!


Allah’tan Beraat arkadaşımız var! Henüz bir senelik üye kendisi… Bu bir senelik süre zarfında işin ön hazırlıklarını yaptı ve ağzındaki baklayı çıkararak bombayı da patlattı sonunda! Gerine gerine:


“Var mı, benimle uçuşa çıkacak bir blog bayanı?” diyor! (Yazısını da Hazerfan Celebi avatarıyla süslemiş, inanmazsanız bakın yani.)


Başka da bir şey demiyor!


E, benim başım kel mi?


Şunun şurasında 5 senelik kıdemli bir blog üyesiyiz! O kadar “çen çen de çen çen” yaptık! Önümüze gelenle didiştik! Ulubatlı Hasan bile gölgemizde kaldı, Köroğlu bile yanımızdan geçemedi! Tutup da:


“Ben bu bekârlıktan bıktım usandım” mealinden bir yazı yazacak cesaretimiz olmadı!


Yuf olsun bana, helal olsun Beraat arkadaşımıza! Doğruya doğru şimdi!


Vakti zamanında Ali Gülcü bile “Seni baş göz edelim abi” dediydi de kıymetini bilememiştim.


Değerli Sabiha Rana Hanım bile “Meleklerden melek beğen, Culduz, gerisini bana bırak” demişti!


Oh olsun işte sana Culduz Efendi!


Bundan sonra neler olur?


Biz bilemeyiz tabii!


Ne bilelim biz?


Culduz ata binmiş “deh, deh” demiş!


Oysa zamanımız da gelmiş durumda tabiyatıynan!


Cem Beraat Çamsarı kardeşim benden önce muradına ererse, “çat” diye çatlarım ben!


Elinizi çabuk tutun dostlar! “Burası şey sitesi mi?” edebiyatı da yapmayın sakın!


Yok mu sizin oralarda…


Endamı şanlı, sohbeti tatlı…


Birileri?


 Hani olmuşken…


Biraz da “narin” olsun yani!


Battı balık yan gider, anasını satayım!


 Güzel pazarlar efendim.


Editörlere Not: Yazımda “poşetçi” ifadesi geçmiyor gördüğünüz gibi… Umarım “pasife” alınmaz yazım. İki “sarı” kart üst üste pek ağır geldi doğrusu. (Ciğerim yanıyor o tıklar ve yorumlar için.)


Talip Girgin’e Not: Sen beni anlarsın Usta.


Sabiha Rana Hanıma Not: Harbi sarışın varsa “Nayır” demem Sabiha Hanım. Söz verdiniz unutmayın.


Alev Meisel Hanıma Not: Abla ben şakacıktan yazıyorum yaaa! Şakacıktan valla!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..