Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben karımı kısır yaparak tavladım

Ben karımı kısır yaparak tavladım
 

Kısırı seven erkek çok nadirdir. Genellikle kadınlar için kısır, günlerin değişmez garnitürüdür. Ben de şahsen kısırı pek sevmem. Zaten kısırla tanışmam da yaklaşık 3 sene önce olmuştur... Şu anda 36 yaşımda olduğumu düşünürsek, 33 sene boyunca kısırla tanışıklığım abartısız bir ya da ikidir. Yani kısır diye bir yiyecek olduğunu bilirdim ama pek kadın günlerine katılmadığım ve annem de çok fazla yapmadığı için veya yaparken ben ortamda bulunmadığım için kısır neden oluşur, içeriğinde neler bulunur açıkcası bilmez ve de hiç merak etmezdim...ama bu kısır denen meretin benim hayatımı baştan aşağı değiştireceğini bilsem herhalde kendisine karşı daha sıcak davranırdım, buna eminim...

Peki bu kısır benim hayatımı nasıl değiştirdi, çok uzatmadan kısaca anlatayım... Eşimle henüz daha evlilik laflarının dolaşmadığı, her buluşmamızda kendisini nasıl etkileyebilirim, ne yapabilirim diye sürekli bir düşünce halinde olduğum bir dönem... Bu dönem yaratıcı olan, kazma olan, ince olan, maganda olan tüm erkeklerin beğendiği karşı cinsi etkilemek için, kendilerine has bir takım hareketlerde bulunduğu bir dönemdir. Bu dönem erkekler için çok kısadır...Bu hareketlerde başarılı olanlar zaten emellerine ulaşırlar ve bir daha bu tür kendileri için anlamsız ama karşı taraf için büyük önem taşıyan hareketleri yapmazlar...Başarısız olanlar da zaten bir daha bu hareketlerde bulunmaz ve hayata küserler, sadece bazıları inatçıdır ve nadir de olsa sonunda başarırlar...

Neyse ben de işte böyle bir dönemdeyim...Çiçek miçek öyle süprizler artık anlamsız bakışlara neden oluyor...Ya ne yapayım ne yapayım artık bu işi bitireyim diyorum... Bir gün, iş yerinde çok yoğunuz, muhabbetten yorgun düşmüşüz. Ortada bir kısır lafı dönüyor. Önce üzülüyorum ben, acaba kim diye ama sonra anlıyorum ki bu kısırın çocuğu olmayanlar için kullanılan tanımı değil, yiyecek olanı...

Yahu bu kısır nedir, nasıl yapılır diye ben de bir merak, bir merak... Ve ben de yapacağım, hem de aşkıma diyorum. O zamanlar annemler yazlıkta... Benim eve gidip , yeni öğrendiğim kısır denen yiyeceği yapmak ve daha sonra aşkımı işinden almak için bir en fazla bir buçuk saatim var. Eve gelip kısırı nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Zaten şimdi de sorsanız nasıl yapılır anlatamam. Sadece içinde soğan, salça, kısırlık bulgur vardı galiba onu hatırlıyorum. Neyse , bir şekilde eve geliyoruz çünkü eşim o zamanlar ailesi ile yaşıyor ve eve pek gecikmemesi gerekiyor. Evde kısırı görünce tabi benim yaptığıma inanmıyor..İnandırmak için ben sıfırdan tekrar kısır yapmaya başlıyorum...Sonuna gelmeden inanıyor...ve ben kısır sayesinde çok iyi bir not alıyorum...

Şu anda 3 yıllık evliyiz. Belki kısır yapmasam da evlenirdik ama kısır bu işin olmasında çok önemli bir yere sahip. Hakkını yiyemem. Kısır yapmamın üzerinden yıllar geçti...Bir daha ne zaman yaparım bilmiyorum ama başta da söyledim ya, erkeklerin hayatında bu dönemler çok kısa sürer ve genelde geçmişe bakınca pişman olurlar, yaptıkları için..Ama ben kısır yaptığım için hiç pişman değilim..İyi ki yapmışım.

Bu arada yaptığım kısırı ertesi gün işe de götürdüm..Herkes çok beğendi...
 
Toplam blog
: 13
: 496
Kayıt tarihi
: 02.07.07
 
 

1971 ankara doğumluyum. Herhangi bir eğitim hastanesinde doktor olarak çalışıyorum. Müzik aleti çala..