Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '11

     
    Kategori
    Deneme
     

    Ben kendim yazarım hayatımı

    Ben kendim yazarım hayatımı
     

    Karadenizden


    Ben kendim yazarım. Güzellikleri kalbime, kötülükleri beynime yazarım. Kirletmem kalbimi kötülüklerle. Ama unutkanım Ben, hep kalbimin sesini dinlerim. Unuturum beynime yazdıklarımı. Bu sefer aldın dersini, artık akıllanırsın derim kendime. Defalarca derim ama nasıl bir yazıysa kalbimdeki, nasıl bir kalpse bu bendeki, ezer geçer beynimi. 

    Yazılanları okurum, yazanlara saygı duyarım ama ben kendim yazarım hayatımı. Belki akıllanmam, belki üzülürüm amayine de ben kendim yazarım hayatımı. 

    Rüzgar nereden eserse oraya gidenlerden değil, kendi yazdığı hayatı yaşayanlardan olabilmenizi diliyor, yazdığım bu kısa yazıyı da ilk blog yazım olarak sizlerle paylaşıyorum. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 859
    Kayıt tarihi
    : 02.07.11
     
     

    Sakarya Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve End.İlş.bölümünü bitirdim. İş yaşantıma özel bir firmadan ..