Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ben kimim ?...Beni tanıdınız mı ?...

Ben kimim ?...Beni tanıdınız mı ?...
 

Benim Adım...

Benim adım nedir biliyor musunuz.

Yüz yılların süzgecinden hoplayıp ve hortlayıp geldim...

Dediğim dedik çaldığım düdük derdim bir zamanlar...

Astığım astık kestiğim de kestikti...

Şimdi çağa ayak uyduruyorum rol icabı...

Sağ gösterip sol, sol gösterip sağ vuruyorum senaryo gereği...

Sahnenin önünde evliya pozu, arkasında da ne isem o olmam gerekiyor...

Hak hukuk adalet falan diyorlar ya...

Onu da, bana benzetmeye kararlıyım demokrasi adına...

Dedim ya benim adım...

Yüzyılların derinliğinden hoplayarak ve hortlayarak geldim...

Geldim ki bir çeki düzen vereyim...

Bir nizam vereyim şu ülkeye...

Ayaklar baş olmuş, başlar ayak...

Ümmetlerim, marabalarım ortalıkta cirit atıyorlar...

Adına demokrasi diyorlarmış...

Yerim sizin demokrasinizi...

Demokrasiyi de nasıl kullanırım bir görün...

Size mi düştü demokrasi ben varken...

Ha daha bilemediniz mi ?

Ben kimim bakalım...

Cumhuriyetle birlikte öldürmüştünüz ya beni...

Nasıl hortlayıp geldim içinize...

Takunya takiye tak tak...

İşte içinizdeyim ve başınızdayım...

Kımıldarsanız yakarım...

Benim adım...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..