Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben kimim?

Ben kimim?
 

Ben Kimim??


Hafızasını kaybetti hayatım…

Nerden hatırlatırım, hangi kareyi yerleştirmeye çalışıyorum ömrümün sayfalarına…

Nerdeyim şimdi ben?

Neredeydim geçen sene bugün?

Adım neydi sahi benim?

Bu yara bere içindeki dizlerim neyin izlerini taşıyor?

Yüzümde derin çizgiler var, hâlbuki yaşım genç benim, nelerin sıkıntısını yaşadım acaba, neler bu kadar iz bırakmış yüzümde, hangi acı kanatmışta yüreğimi, yüzüm çizgiler içinde kaybolmuş. Gülümse miyomuydum hiç?

Fotoğraflarda bu yanımdakilerde kim?

Kim çekmiş bu fotoğrafı, gözlerim parlıyor mutluluktan?

Hayatımın bir not defteri de yok ki sayfalarına baktıkça, hayatımın özetinden dem vurayım…

Yüreğim nasırlaşmış gibi, kim yakmış bu kadar, kim terk etmiş de bu kadar karalar bağlatmış?

Umudum var mıymış acaba bu hayattan?

Neden buradayım ben, kim burada soldurmuş hayatımı?

Geri gelecek mi gidenler, hayatımı geri kazanacak mıyım?

Nerden başlamalıyım hatırlamaya, hatırlatmaya?

Annem nerede ki?

Çocukluğum geliyor arada gözlerimin önüne, sanırım benim çocukluğum, annemin dizlerinde ki benim, düşmüşüm bir yerden dizlerim kan revan içinde, annem sarıyor, sarmalıyor ‘’ büyüyünce unutursun, geçer’’ diyor, bu muymuş acaba annemin anlatmak istediği o zaman unutursun, geçer dediği bumuymuş, büyümek bumuymuş?

Annemi bulmalıyım önce ona sormalıyım: anne büyüdüm mü ben, ondan mı unuttum her şeyi, hafızam tüm yaralarım geçsin diye mi sildi hayatımı, tüm yaşantım yaralarla mı doluydu ki hatırlamıyorum hiçbir şeyi?

Babam mı o gülümsemesiyle yaralarımı iyileştiren?

Hafızamı arıyorum, hayatımı, geçmişimi, kendimi arıyorum, beni ben yapanları…

Tanıyanınız var mı beni? Ben kimim?

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..