Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '18

 
Kategori
Deneme
 

Ben Kimim?

Ben Kimim?
 

Her şeyi ben bilirim. Kimse benim sözümden dışarı çıkamaz. Gerektiğinde en yakın arkadaşımı bile gözden çıkarırım. Kimse beni eleştiremez. Beni eleştirecek kişi her şeyi göze almalı. Herkes benim ağzımın içine bakmalı. Ağzımdan çıkan her söz kanun sayılır. Bir gün göklere çıkardığım kişiyi ertesi gün yerin dibine sokarım. Yalakalar benim her şeyimdir. Onları çok severim. Aynı şekilde eniştemi de çok severim.  Ama onların da bir hatalarını görürsem onları da bir anda silerim. Ben sizin her şeyinizim. Ben olmasam siz bir hiçsiniz. Bunu aklınızdan sakın çıkarmayın. Şimdi söyleyin bakalım.

Ben kimim?
Cevap anahtarı:
a.      Kendisini dünyanın hakimi gören Donald Trump
b.      Eniştesini köpeklere yedirten Kuzey Kore Lideri Kim Jong-un
c.      Yukarıdakilerden hiç biri.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..