Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYPERİ NESLİHAN GÖK

http://blog.milliyet.com.tr/ayperi

13 Ocak '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ben Kimim?

Kare karalamaca benim en sevdiğim bulmacalardan biridir. Satır ve sütun başlıklarında yazılı sayılara göre doldurularak tamamlanan bir mantık bulmacası. Çok severim boş zamanlarımda çözmeyi…

Birden aklıma geldi, benim de küçük bir karem olsa, üstünde ufak tefek karalamalar yapsam ne hoş olur. Paylaşsam karalamalarımı, her hafta birilerinin kulaklarını çınlatsam, kafamdaki soru işaretlerine çözüm arasak, hatıra kalsa yazdıklarım bana ve yaşantıma… (Gazetede sayfanın dizgisi sırasında benim kare arada dikdörtgen, bazen yamuk, belki de üçgen olursa orasını bilemem ama J)

İşte böyle dünyaya geldi bu kare. Bir matematikçinin hayatı da bir kareye sıkıştırılmalıydı belki de. Belki sıkıştığını düşündüğümüz cümleler böylece özgürlüğüne kavuşacaktı… Özgürlük paylaşmak değil miydi aslında? Özümüze dönmek değil miydi? Zaman gösterecek her şeyi. Bu dört köşede sıkışıp kalacak mıyım? Yoksa köşegenimden fırlayıp, yeni ufuklara yelken mi açacağımJ Var mısınız bu yolculukta bana eşlik etmeye? Tanışmaya? Ben Ayperi Neslihan GÖK. Evli, 2 çocuk annesi bir matematik öğretmeni. Geçen hafta hızlı bir giriş yapıp tanışmayı unuttuğumu sanmayın, yeni bir yıla yepyeni umutlarla heyecanla başladım, başlayalım istedim. Tanışmayı sonraya bıraktım. Zaten kim olduğumuzun da ne önemi var. Çünkü benim hayatımda artık sadece, farkındalık sahibi olanlar var.

 “ Farkındalık sahibi birini, hiçbir şeyin taraftarı olarak göremezsin!” Metin Hara’nın kitabında okuduğum unutulmaz bir cümle. Bir zamanlar bu cümle bana öyle uzak, öyle saçma gelmişti ki… Hemen savunmaya geçmiştim, hiç unutmuyorum ve utanarak söylüyorum, demiştim ki ‘taraf olmayan, bertaraf edilir’… Ne kadar çocukça, ne kadar boyumdan büyük laflar etmişim. Demek ki her şeyin ‘yeri ve zamanı’ kavramı bir gerçek. Yerinde ve zamanında öğrendiklerimizle büyüyoruz galiba ne dersiniz? Bu yüzden gereksiz tartışmalara girmek yerine bazen gülümsemeyi tercih ediyorum ben artık (bir gün, zamanı geldiğinde sen hazır olduğunda nasılsa görecek ve anlayacaksın, tartışmaya gerek yok) gülümsemesi J

İşte kısaca ben, arayışta, merakta, kafasında deli sorular dönen ben. Her gün yeni şeyler öğrenen, öncelikleri değişen, kırkına yaklaşan ve belki bu yüzden ağzından kolayca ‘hayır’ kelimesi çıkan ben. Yani henüz tamamlanamayan ben… Peki sen kimsin?...

Taraf tutmak yerine anlamaya çalışan, yanlışı bizden diye kabullenmeyen, güzele yönelen, kendini seven, çevresine saygısı sonsuz olan herkese selam olsun…

 

 

 
Toplam blog
: 14
: 193
Kayıt tarihi
: 05.01.21
 
 

1981 Salihli doğumluyum. Evli, 2 çocuk annesi bir matematik öğretmeniyim. Doğa gezilerini, 'an'ı ..