Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben kimim

Ben Kimim
Ne enim boyumu tutar
Ne boyum kilomu
Yaşım eş değil başıma
Beynim dar geldiğinde tasına
Girmeyin koluma

Bir bakmışsınız esiyorum deli rüzgâr gibi
Takmışım kanadıma şiirlerin ihanetini
Düşmüşüm peşine susun dilimdeki
Hiçbir renk güzel değildi oysa mavi gibi
Önümde durmayın o zaman, girin koluma
Kim bilir hangi yıldıza takılmıştır gözüm!
Hangi buluta vardır sevda sözüm
Kiralanmıştır iki gözüm
Yağarım kuraklarınıza
Girin koluma

Bir bakmışsınız küreğindeyim bir sandalın
İpek kadar hafif sallanıyor gün, deniz ve bendeniz
Bir ilhamın doğum sancısına ebeyimdir biliniz...
Yırtılır yer gök dağ taş toprak deniz
Zehir uçlu bir olta atılırsa ıslık sesinde, koluma girmeyiniz
Kehribar gözlü balıkların kulaklarına su kaçar
Ölümün ayak izleri düşer tezgâha sergilediğiniz
Önümde set durmayın o zaman
Zapt edemezsiniz
Girmeyin koluma

Bir bakmışsınız düşmüşümdür evrenin yollarına
Oturur yüreğime taş gibi süt bakışı bir öksüzün
Pıhtılaşırken kanı günahsız bir bebeğin kundağında
Anlamsız bir savaşın yankısıdır içimdeki hüzün
Karanlığıma korkular süzülürken, girin koluma
Cesaretin armağanı değildir yalnızlıklar
Gün ışıyana kadar
Girin koluma

Ben kimim
Kimim ben!

Nurten Altınok

 
Toplam blog
: 6
: 438
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

İ.T.Ü    Y. Mimar'ım. Yunanistan Gümülcine'de doğmuşum. Şimdi İstanbul'dayım. Y. Mimar oğlum Onur..