Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ben kimin çocuğuyum

Ben kimin çocuğuyum
 

yazılıkaya işte


Sabah erken uyanırım her zaman, ama yazın daha erken uyanırım.

Uyanırımda ne yaparım?

Uyanınca, uyanınca benim ne yaptığım kimi ilgilendirir? Neden bunu anlatmak isteyeyim ki? En iyisi ben referandum sonucunu anlatayım. Eğer evet çıkarsa ne olacaktır. AKP pek keyif alacaktır. AKP keyif alacak demek bu partiyi tutan insan mutlu olacak demektir. Diğer insanlar üzülecekler. Bu bir hafta veya 10 gün sürer, sonra unutulur gider. Anayasaya değişikliğinden elde edilen hakların hiçbiri şahıslara direk etki etmez ve hayatında bir değişiklik yapmaz.

Referandum sonuçları hayır çıkarsa o zaman offf zaten bir şey değişmez. Bunuda anlatmayayım.

O zaman ben size yaşamın kısalığını…….

O zaman ben oğlumun kararsızlığını……

O zaman ben ölmeye direnen canlıların salaklıklarını…..

O zaman ben dolunay olunca ramazan ayının yarısına geldiğimizi……

O zaman zıpkının balığa saplandığı an neler hissetmediğimi….

Artık kırmızı elbiseli kızı beklemediğimi…..

Artık Japon balıklarının okyanusa açılıp, çocuklarla alay ettiklerini….

Artık yırtık paletle yüzmeyi öğrendiğimi….

Denizde bulduğumu saç tokalarını biriktirip hayal kurduğumu….

Çöpe atılmış kırık gitarı onarıp onaramıyacağımı…..

Bira içtiğim zaman neden canımın sıkıldığını anlamadığımı….

En sevdiğim insanların artık kendilerine özel birer hayatlarının olduğunu anlamayıp…

Artık tarhana çorbası yaparken bir şey düşünmediğimi..

Ve yıkılan gururum, parçalanmış özgürlüğüml ilgilenmediğimi ..

Kahretsin bile demenin çok anlamsız olduğunu

Nelere güldüğümü , nelere ağladığım

Hiç birini ama hiçbirini anlatmayacağım.

Çorum, Sungurlu, Yazılıkaya ve Hattuşaş ta neler gördüğümü, Milattan önce 3000 yıllarında neler yaptıklarını nasıl bir uygarlık kurup dünyanın efendisi olduklarını anlatmayacağım.

Ayrıca Polatlı yakınlarında Gordiom da bulunan Tümülüslerin içinde neler barındırdaklarını ve 85 tümülüsten ancak 35 tanesinin açılabildiğini kimseye söylemeyeceğim. Hem de kral Midas ın bu Tümülüslerin birinin içinde bulunup şimdiki halinin nasıl olduğunu ve MÖ 2000 yılından bugüne kadar ne yaptığınıda hem de eşek kulaklarının nasıl olduğunu ve bütün dünyanın bunu nasıl duyduğunuda söylemeyeceğim.

Ben hiç bir şey anlatmak istemiyorum. Beni rahat bırakın.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..