Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Ben kız çocuğu istemiyorum Tanrım

Ben kız çocuğu istemiyorum Tanrım
 

Tanrım ne olur bana kız çocuğu verme. Erkek çocukta verme en iyisi bana hiçbir zaman çocuk doğurma fırsatını verme.

Neden mi?

Tanrım ben şu an 23 yaşındayım ve korkuyorum, korkumun haklı nedenleri var herhalde. Tanrım benim niyetim sana isyan etmek değil haşa haddim hiç değil. Ama senin tarafında azıcık bir melek tarafım varsa beni suç işlemeye yöneltme.

Şimdi benim bir kız çocuğum oldu diyelim. Ben onu 9 ay boyunca içimin en güvenilir yerinde tasiyacagim onu kotuluklerden oylebir koruyacagim ki yeri gelecek kendi vucudumu siper edecegim onun icin. Bana secme sansi verecek olsalar ben onu sececegim yani kendimden cok deger verecegim .O dogacak onun dogumu ile ben oyle mutlu olacagimki benim hayatimin tek anlami artik o .

Onun bana vermis oldugu ve dunyanin butun cicekleri bir araya gelse o senfoniyi olusturamiyacak masum kokusunu icime aldigim her nefeste , hayata olan sevgim ve bagliligim daha cok artacak, ben artik onu gozumden bile sakinacagim .

Evet gun olacak , asi zamani gelecek ben kiyamamki ona aci cekmesine, onun etinden iceri benim verdigim sutumun yaninda yabanci canlilar girecek evet belki onu koruyacak ama ya ben kiskanmiyacakmiyim o yari zayiflatilmis mini minnacik canlilari.

Agliyacak gozunden dokulen her yas benim icime dert olacak hatta okadar cok elham yapacagimki doktorlarda hemsirelerde suc arayacagim "ters birseymi yaptiniz diye".
Sonra zaman ilerliyecek bu arada ben onunla parklara gidecegim ona gunesi , havayi, yeri gelecek ruzgari, agaclari yani kisaca yasami ogretecegim onun kucucuk pamuk elleri ruzgarin tatli esen meltemi ile tanisacak benim icimde olan sevgimi ona asiliyacagim daha o kucuk yasinda konusamazken zar zor gormeye baslarken ilk beni gorecek.
Ben ona oyuncak almiyacagim alamiyacagim korkacagim cunku ah tanrim artik artik paralarina para katabilmek icin insanlarin hic canlarini , sagliklarini dusunmuyorlar , azrailin ikinci ucuncu subeligini yapiyorlar...

Sonra bir bakacagim ki ilk disi cikacak onu atesler basacak ben neyaparim ozaman dudaklarimla anlini her optugumde benim icimde yanginlar olusuyor .Nasil olurda o kotu atesler benim melegimin icine girerler onun uykusuna huzursuzluk verirler ?Ah bebegim sen hic merak etme ben yanindayim ben seni koruryacagim ! diyecegim ama beni dinlermi onlar .

Gecelerimi feda edecegim ;.Edecegim elbette o benim yasam kaynagim, o benim nefes alis verisim , o benim bir parcam , o bana ve babasina verilecek olan armagan, hani insan sevdigi kisiden cocugu olsun ister ya iste ben sevdigim insanla "ortak "karar alarak sevgimizi , sevkatimizi, umudumuzu birlestirerek dunyaya getirdigimiz harmanimiza nasil olurda goz gore gore kibrit cakarim ben bunu nasil yapabilirim.

Ve nihayet tanrim sana yakarislarim ve doktorlarin da yardimi sonuc buldu bebegim zor da olsa ilk disini cikardi .Sukurler olsun ondan sonraki disleri kolay cikardi.

Simdi tanrim bana diyeceksin sende hersey mukemmel gidiyor neden istemiyorsun kiz cocugu diye?

Sevgili tanrim devam ediyorum .Bebegim ilk adimini atti cikardigi disleri sayesinde ilk kelimesinide soyledi .Sonra bana anne dedi bu ne kadar yuce bir duygu anlatamam ben cok mutluyum tanrim..
Sonra cocugum ilk okuluna basliyacak tabiki bunun oncesinde en iyi okulu arama derdimiz oldu biz okulun pahali yada luks u olsun diye arastirma yapmadik tabiki ben cocuguma bizim sevkatle yogurdugumuz bebegimize dogruyu , yanlisi , sevgiyi merhameti egitimle asilayabilecelermi ona ...

Kulturumuzu, Atamizi, yurdumuzu, insanlarimizi, dostlugu, arkadasligi , paylasimi....
Yani tanrim bizim icin bunlar onemliydi.Sonra tabiki bide ogretmen o cok onemli gunumuzde yeni nesil ogretmenler cok iyi yurekli ama arada istisnalarida cikiyor tabiki ...

Kizim iyice buyuyor ve artik bana bile sorular sormaya basliyor.Oyle sorularki tanrim cevap vermeye beynimdeki bilgiler yetmiyor.Kizim bugun ilk karnesini aldi ve bizi basarisiile nekadar mutlu etti benim adimi ilk yazmayi ogrendiginde ben bu mutluluguda verebilecegini hissetmistim...
Ah tanrim anneler herseyi hisseder derdi annem simdi anliyorum, kizim buyuyor kendi vucudunu tanimaya basliyor bu arada ben daha dikkatli davranmaya basliyorum sonucta gunumuzun sartlari zorlasiyor bu zamanda kiz cocugu buyutmek okadar zorki bebekken kollarimin arasina alir onu korurdum disaridan gelecek olan kotuluklerden ama ya simdi tanrim bana bir yol goster ben nasil koruyacagim kotuluklerden...

Her okuldan geldiginde gozlerimi kapidan pencereden ayiramiyorum.Tanrim okadar kotulestiki dunya artik kucucuk cocuklari kendilerine heves araci goruyor insanlar. Onlarin peki cocugu yokmu diye soruyorum kendi kendime bazilarinin var tanrim peki , neden benim cocuguma kotuluk yapmak istiyorlar diye dusunuyorum iradesizlik, merhametsizlik, bencillik almis basini gitmis tanrim...Goruyorum..

Benim bebegim genc bir kiz oldu tanrim yureginde ne firtinalar kopuyor simdi korkuyorum tanrim nasil koruyacagim onu bu deli esen ruzgarlardan onun yuregine derin acilar vermek istiyen okadar cok olacakki .Ah sevgili annecigim sen 5 kizla nasil da tek tek ilgilendin.Ben daha bir tanesi icin telaslanirken of tanrim of...

Yollara , sokaklarada hic guven kalmadi .Her sokak basinda kucucuk cocuklarin bebeklerimin ellerinde uyusturucular korkunc bir izdirap bu tanrim...Onlarda cocuk daha tanrim...

Artik kizim kendi fikirlerini yasatmak istiyor tanrim ya basortusu takmak isterse. Tanrim buralarda ozgurluk anlayisi cok farkli kucucuk kizlarin aldigi kararlara saygi duyulmuyor , onlari aglatiyorlar tanrim goruyoruz televizyonlarda hayatlarina yon verilecek sinavlara alinmiyor kimisi daha onlarin bu yasinda kararlarin saygi duyulmazken iclerine iman duygusunu kendi isteklerine gore yoneten insanlarin oyuncagi mi olsun tanrim...

Icine iman bilgisi adi altinda hurafelermi asilansin tanrim .Onun kucucuk yuregine Tanri sevgisini , iman duygusunu kendi bildikleri yollami ogretmeye calissinlar tanrim. Ben kizimin her yonden en dogru ilimi irfani ogrensin istiyorum tanrim...

Yani kisacasi tanrim ben kiz cocugu dogurmak istemiyorum .Daha bunun universitesi var daha bunun evliligi var ah tanrim biz annelerin istekleri hic bitmez senden .Ne olur tanrim ya dunya degissin yada ben hic evlenmiyeyim cocugumda olmasin .....

sevgiler sekerpinari


 
Toplam blog
: 12
: 1052
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

26 Eylül 1986’da ilk adımı attım dünyaya. Eylül cocuğuyum ne sıcak ne de soğuk. Gurbette ozlem ya..