Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben köy kadını Fatma

Ben köy kadını Fatma
 

İşte gönlümdeki bir köylü güzeli....


 Ben köy kadını  Fatma

Ben

Köy

Kadını

Fatma

Çilekeş

Anadolu kadını

Kâh tezgâhta

Kâh harmanda

Tarihler bilir adımı

Ben Kartaca’lı kadın

Ben Nene Hatun

Ve ben Kara Fatma

Ben başlarda tacım

Anladın mı bacım?

Ben

Köy

Kadını

Fatma

Yer ekmeğim

Gök dileğim

Ne penceremden ışık

Ne bacamdan duman

Eksik etmesin Tanrım

Karasabandır benim aracım

Duydun mu bacım?

Ben

Ali’nin

Ayşe’nin

Öz anası

Ellerim nasırlı

Nasırlı ellerim

Tarla sürerim, ekin ekerim

Bağ, bahçe bellerim

Dudaklarımda Anadolu türküsü

Gözbebeklerimde yavuklum

Sivas Zeybeğinden halay çekerim

Mehmet’ten gayrisi görmez gözlerim

Bir merhaba bir tebessüm benim ilacım

Bildin mi bacım ?

Ve

Ben    

Köy

Kadını

Kara Fatma

Kaşları çatma

Bir elimde bel

Bir elimde çapa

Bir oğlum oldu şehit

Biri de Gabardağı'nda

Vatan uğruna , bayrak uğruna

Mertçe, yiğitçe nöbet tutuyor

Vatan uğruna her şey

Ne dileğin varsa  söyle

"Vay başım, gözüm üstüne"

Bayrağım, toprağım sana muhtacım

Tanıdın mı ,bildin mı bacım?

                        

                           Abdülkadir GÜLER

      

 

                

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..