Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben küçük bir cüceyim-1

Ben küçük bir cüceyim-1
 

Sokaklar...

Yokuşlarda, merdivenlerdeyim
Dev dev adımlar geliyor üstüme
Ben küçük bir cüceyim, minik...
İnsanlar yürüyor üstümden
Koşuyorlar, kaçıyorum
Kaçmaya çalışıyorum

Bir o yandayım bir bu yanda
Bir merdiven dibinde,
Bazense bir taş yanında
Taşta dayanmaz ya bu adımlara
Koca koca insanlar dev adımlar,
Gümbür gümbür yürüyorlar
Kaçmaya çalışıyorum.
Kaçtıkça bir diğeri bir sonraki
Ve niceleri

Ben küçük bir cüceyim evini arayan
Geceleri tenhayken sokaklar
Korkmadan geziyorum caddelerde
Sarhoşları fahişeleri saymassak

Çöp toplayanlarda var gün ağarmadan ekmek kavgası verenlerden
Onlardan korkmuyorum. Onların tek amacı çöpler
Gittikleri yer belli
Oralardan geçmiyorum
Oysaki gündüzki insanlar her an heryere gidiyor
Korkuyorum ama ne fayda...

(15/8/2009 )
(devamı gelecek)

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..