Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben küçükken

Ben küçükken
 

Ben küçükken, yani düşlerimle dünyayı ayırt edememişken daha;

kocaman gözlerim vardı,

düşlerimi dünyaya yansıtan.

Bilmediğim sihirlere inanır,

ulaşamadığım bulutlara sevdalanırdım.

Ben küçükken, yani aynaları ikizim sanarken daha,

boyumdan büyük kahkaham vardı,

beni neşelendiren herşeyi karşılayan.

Büyüdükçe kendimi yavaş yavaşbıraktım.

Erken bildim bu boklu dünyayı.

Her şeyi var doğru ama, bakışları yok bu insanların.

Hem sen onları görürken onlar görmüyor seni.

Kala kala gözlerim kaldı şimdi,

dünyayı düşlerime uyduran...

 
Toplam blog
: 8
: 267
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

Hayatını üç çocukla geçiren, zaman buldukça kitap okuyan, fotoğraf çeken, film izleyen, müzik din..