Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ben Küskünüm Tıp Sana

Ben küskünüm tıp Sana

Attın beni ölümün koynuna

Tut dedim ellerimden

Tutmadın

Attın beni zulmete

Koronavirüs zulmeti bu zulmet

Dolaşıp duruyor

Orta yerde korkusuzca

Korkutuyor insanlığı haydutça

Umrunda değil zalimin

Gezinip duruyor orada burada

Önüne gelenin

Ağzından burnundan giriyor

Sıkıyor

Sıkıyor

Sıkıyor

Boğazından

Tıkıyor nefes borusunu

Nefes alamaz oluyor elinde insan

Öksürüğe boğuluyor

Ateşlerde kavruluyor

Halsiz takatsiz düşüyor

Bel ağrılarından kıvranıyor

Sonunda

Nefes alamaz oluyor çoğu insan

Çekip gidiyor bu dünyadan

Tıp desen

O ayrı bir garabet ayrı bir gıyabet

Ne

Koronavirüsü biliyor tanıyor

Onunla adam gibi savaşıyor

O sadece

Çalışıyorum zaman yakın diyebiliyor

Zaman yakın da

Bay tıp hangi yakında zaman

Onu bildir sen evvel emir bize

Yarın mı

Öbürsü gün mü

Ondan sonraki gün mü

Bir ay iki ay altı ay bir yıl mı

Yakın dediğin o zaman

Sen de bilmiyorsun bay tıp

Öyle değil mi ama

Bilmiyorsun

Bilmiyorsun

Bilmiyorsun

Sen sadece şunu biliyorsun

Zaman yakın diyebiliyorsun

Olmaz bu

Olmaz

Olmaz

Olmaz bay tıp

Olur diyorsun yapamıyorsun

İnsanlığı felakete sürüklüyorsun

Bu mudur senin bilimselliğin Allah aşkına

Bilimsellik

Öncelikle işin geçmişini geleceğini bilmektir

Doğru çözüme gitmektir

Çözümü bulup ortaya koymaktır

Faydalanmak isteyenler faydalansın deyip

Yan tarafta durmaktır

Sen nasıl bilimsin ey tıp böyle

Aylar geçti gitti

Atı alan köprüyü geçti Üsküdar’a vardı

Sen hala daha neyin peşindesin

Anlat bana bunu bir bakalım

Anlatamazsın

Anlatamazsın

Anlatamazsın

Çünkü sen gerçek tıp değilsin

Sen sahte tıpsın

Ne yapacağını bilmeyensin sen

Senin yapacağın ey tıp

Çekip gitmek piyasadan

Ve bir daha ortalarda görünmemektir

 

Ben küskünüm tıp sana

Düşürdün beni bitmez çileye

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..