Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben lele

Ben lele
 

Yokuş yukarı çıkıyor göz yaşlarım

İnse belki hüviyetime sığınacağım

Manasız gülüşleriyle çingenelerin

Artlarına taktıkları geleceklerden kalıp

Ben lele

İnsanların ağıt dergahı

Az değil bir avuçta el olmak

Kısık ateşte sabah akşam

Dudaksız yanaksız

Bir surete yüz sürmek

Görülürdü toplayabilseydim aynalardan

Yüzümden kalkan acıyı

Sağalta sağalta biri bizden; azı sizden kalsaydık

Bir şehvet kurtuluyor benden

Yakası açık bağrımdan düşüp

İki dal kırığı göğsümden

İki tomruk yaş; biri inliyor

Diğeri gök mavisi; içi kanamalıdan

Ben lele

Kanat çırpıp düşürdüğüm kuşaktan

Sürülüp; küçücük

En olgun yerimden biraz rahatsız

Noksan; sabaha bir geceyi düşüren

Ben lele

Sesimin asılı kaldığı kafiyedeyim henüz

Berfin Bahar 2009

Canan Al (Nehir Amara)

 
Toplam blog
: 21
: 579
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Mezunuyum... Ken..