Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '20

 
Kategori
Şiir
 

Ben Limanım Sen Gemi

 
 BEN LİMANIM SEN GEMİ
 
 
 
Hasta hane odasından geliyor sesin,
 
 
 
 
Odan ıssız, yatağın boş
 
 
 
 
Ey sevgili neredesin?
 
 
 
 
Hani demiştin bana:
 
 
 
 
“Ben limanım sen gemi,
 
 
 
 
Sığın fırtınalı günlerde bana.
 
 
 
 
Korurum seni.”
 
 
 
 
Şimdi gemim battı batacak,
 
 
 
 
Korkuyorum, o liman,
 
 
 
 
Yok, mu olacak?
 
 
 
 
Ölümcül düşünceler
 
 
 
 
Yüreğime saplandı
 
 
 
 
Korkular, pişmanlıklar,
 
 
 
 
Yakama yapıştı.
 
 
 
 
“İzin vermeseydim keşke, ameliyata
 
 
 
 
Sesler beynimde,
 
 
 
 
Yankılandı hıçkırıklarım,
 
 
 
 
Gecenin sessizliğinde,
 
 
Bitkinim sakın ölme.
 
 
NAHİDE ÇELEBİ
 
 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..