Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben maviyi sevdim, beni seven griymiş !

Ben maviyi sevdim, beni seven griymiş !
 

 

Bir yoktum bir vardım!
Yokluğumu mu sevdim, varlığımı mı!
Yokken mi yaşıyordum, varken mi!
Gri bulutlar mı huzurdu, yeşil vadiler mi!
Havalı kaçışlar mıydı hayata hoş baktıran,
Sırtımdaki torbayla elimdeki sopa mı!
Ben varlığımı hiç sevemedim!
Sonsuzluğa da yol alsam,
Aşkın C'siyle de kandırsam kendimi,
Ben bu ben'e hiç alışamadım!
Ağaçlı'mdaki kadar mutlu olamadım!
Anlıyorum ki ben hiç var olamadım!
(İstanbul, 07.01.11)

Öyle masum ki mavinin pırıltısı,
Çok uzaklarda kaldı gri hüzün.
Ardına kaçtım zamanın usulca,
Hayâllerimde tutuklu güzel yüzün.
Kumsaldaki her kum tanesine,
Adını yazıyorum ruhumdan gizlice.
Sığınıyorlar istiridyelere sessizce,
Sen rengi inciler serpeceğim yüreğime.
(Rikitea, 21.01.11)

Bilmem kaçıncı damlada uyandım.
Gözyaşlarım değildi.
Yağmura sevindim.
Dün de yağdı önceki gün de.
Burada insanlar değil,
Gökyüzü ağlıyor cânlara.
Ne dert kalıyor ne de tasa.
Arınıyor ruhlar her damlada.
Ve Whetu dedi ki;
Köpek balığı gibi yaşa, ahtapot gibi değil.
Haka'ya başladım.
Ka mate ka mate, ölüyorum ölüyorum diyordum,
Ka ora ka ora, yaşam yaşam diyorum artık.
Öyle çok Ata var ki burada!
Ata bir Maori ismi.
İkiz demekmiş.
Esmerim ya sen Maorisin dedi Whetu!
Mu Xing öncesini bilmiyorum zincirin.
Belki de yeni halka!
Neyin ittiği belli de neden seçtiyse burayı ruhum!
(Rikitea, 27.01.11)

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..