Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ben mevsimdim sanki, sen zaman

Ben mevsimdim sanki, sen zaman
 

BEKLİYORUM SEVGİLİ, BEN BURDAYIM HER ZAMAN...


Sana yârim demeyi nede severdim,
Ki diyemezdim.
Ki boğazım düğümlenirdi.
Yanımda olduğunu bildiğimde,
Gözlerine bakıp,
Hüzünlenirdim,
De konuşamazdım.
Koskoca bir mum yanan,
Karanlık olurdu oysa
Sensizlik, sessizlik.
Şimdi,
Elimi uzatıp tutsam,
Fırlatıp denizin ortasına çalsam,
Korkarım,
Bihaber bir balığın,
Ürküp telaş yapmasından.
Ben mevsimdim sanki
Sen zaman.
Bekliyorum sevgili,
Ben buradayım her zaman.

Aşk yalanmış oysa
Öğrendim yüreğin yanmasından,
Kıvranmasından.
Oysa
Bir sancı kadarmış aşk,
Bir gelen, bir giden,
Ama bir türlü,
Bitmeyen.
Ben mevsimdim sanki
Sen zaman.
Bekliyorum sevgili,
Ben buradayım her zaman.

Yeşil bir yağmurun sesiydi,
Bana bittiğini söylediğin.
Yeşil bir sonbahar yaprağı,
Kaldırıma uzanmış.
Akşam vakti üşüyen,
Tünemiş bir kırlangıç titrekliğiydi,
Sözlerin ve
Kulağımdaki uğultu.
Ben mevsimdim sanki
Sen zaman.
Bekliyorum sevgili,
Ben buradayım her zaman.

Hani bir ay vardı ya,
Denizin ortasında boydan boya,
Hani yakamozun gökyüzündeki,
Küçüklüğü.
Hani bir ses, hani bir mektup,
Hani bir sen,
Şimdi sessizlik,
Şimdi sensizlik.
Ben mevsimdim sanki,
Sen zaman.
Bekliyorum sevgili,
Ben buradayım her zaman.

Kenan Ocak

06 09 2006

 
Toplam blog
: 22
: 463
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

1966 İstanbul doğumluyum... Kendi çapımda yazmaya bayılıyorum.. Okunurmu okunmazmı bilemem tabii ki ..