Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Ben mi yanlış anladım?

Ben mi yanlış anladım?
 

Son günlerde Milliyet Blog camiasında ılık rüzgarlar estiren uygulamaya dair ya yazılanları yanlış anlıyorum, blog anlamında, ya da duyuruyu!

Bir tarafım “Sus kadın, hele bir uygulamaya geçilsin, anlarsın!” diyor, bir yanım yanlış mı anladım diye endişe ediyor!

Bir tarafım da, “Sanıyorum sen doğru anladın, bekle ve gör!” diyorken bir ses de beni deşeliyor: Hımm, hadi bakalım kızım Gülgün, yanlış anlayanlar varsa, hodri meydan!

Bir başka ses de bir acayip dürtüklüyor: Bildiğini paylaşmaktan sakınmazdın, ne oldu, fesat mı karıştı yüreğine?

Efendim, konu haberleri yorumlayan bloglarımızın seçildikleri takdirde haber altlarında yer alışları!

Normal işleyiş içinde haber altlarında okuyucuların yorumları zaten var, bu yorumlar ve yorumcularla özdeşleşmenin bence pek de bir anlamı yok!

O nedenle “Aman gereksiz alkış tutmayalım!” , “Gözünüzü seveyim, bunaltmayalım!” tarzı yaklaşımlarda bulunmak da gerekmiyor!

Zaten yaptığımız bir şeydi, yeri geldi birikimlerimizi paylaştık, yeri geldi bir haber karşısında düşüncelerimizi…

Duygularımızı da kattık, deneyimlerimizi de…

Bu yazılarımız yeri geldi Milliyet İnternette konu ile ilgili sayfalarda paylaşıldı, yeri geldi Cafe ekinde basıldı…

Link de verildi, ama blog sayfasında, ama Milliyet İnternette!

Yanılıyor muyum, bilmiyorum, artı bir sayfa daha açılıyor!

Biraz daha fazla sesimizi duyurabilme olanağımız, biraz daha keşfedilebilir miyiz umutlarımız çoğalıyor! İşbu vesile ile daha bir anlama, daha bir gözlemleme ve yazma isteğimiz çoğalıyor ki, ona buna saldırmadan evladır, her bir şekli ile!...

Demem o ki, aslında, zaten yazdıklarımızı yazacağız, yorum yapmayacağız yorumcular gibi, o yorumlar başka, haber ile ilintili yazılar başka!

Farklı bir platform yok aslında, bana göre, yanlış anlamadıysam, her zamanki yazılarımızı yazacağız, ilgi nasıl kurulacaksa, onu bilmiyorum, haber ile ilintili olup da, bir bakış açısı yakalayanların yazıları haber altlarına editörlerce alınacaktır!

Yorum yapanların kategorileri sabit kalacaktır, sanırım!

Biz yorum değil, yapmaya çalıştığımız üzere fikir üreteceğiz, yapabildiğimiz üzere…

Yanlış anlamadıysam eğer, bildiğimiz yolda ilerlemeye devam etmeliyiz, ille de haberleri yorumlamaktan ziyade…

Gülgün Karaoğlu

Aralık,13/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..