Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Mizah
 

Ben monogamiye gelemiyorum...O yüzden yeni Başbakan istiyorum!

Ben monogamiye gelemiyorum...O yüzden  yeni Başbakan istiyorum!
 

Çİceklerin sunduğu her sebze satılıyor


Monogamik ilişki nasip olmadı çünkü dürüstlüğüm ve özgürlüğe olan sonsuz saplantı veya aşkım beni hiçbir kadına seni sonsuza dek sevecem dedirtmedi. Söylemişsem bile doğrudur ama sadece onu sonsuza dek dememişimdir. Ben, oyuncak dükkanında oyuncak beğenmeyen veya beğendiklerinin hepsini isteyen bir asi veya özgürlük düşkünü çocuğum. Allah aşkına şu resme bakıpta sonsuza dek biri ile yaşamak büyük sabır ve erdem istemez mi? Bakmayın bayanların bu kadar çekiciliğine, onların birde iticiliği var ki bu ekranlara gelmez.

Monogami ilişkilerde binbir çeşit sebep ve sonuç ilişkisi vardır ki her sahış farkında olarak veya olmayarak bir seçim yapıyor. Sevgi ana tema olsada kültürel zorunluluk veya gereklilik düşünceleri- bireylerde yanlış seçim yapmaya zorluyor. Hani sıcak para için mülkiyetini satanlar olduğu gibi sıcak vajina içinde evlenenler var. Bir sene sonra yukarıda ki kadınlara benim gibi öküzce bakar bu kader kurbanları. HA ben evlenmedim ve ilişkilerde başarı oranım sıfır. Beceriksiz değilim çünkü yüzmede, parkta,ormanda,otobüste anında ve sonrasında çok bayan ile muhabbet etsekte veya istesekte nedense evime laik kadına rastlamadım. Neyse ukalalığı veya azbuçuk kendi beğenmişliği bırakıp saadete geleyim...

Resimdeki bayan arkadaşlar haber spikerleri... Üçü yabancı gerisi yerli... Birde Avusturalya Başbakanı var..... 

Şimdi haberleri seyrederken benim gibi öküzler bu bayanlara mayışmış bir şekilde bakarken bilgi olarak saç, kaş,aksesuar, göz, dudak ve dekolteler alıyorlar. Arada bir gıcıklık veren kanal amblemlerinin dışında alt yazıda okuyorum... Afganistanda patlama 5 ölü.... Taksimde polis harekatı devam ediyor....

Avusturalya başbakanı bazı politik rakiplerini “sexsist” - cinsel ayrımcılık ile suçluyor...

Tabi hepsini okumuyorum alt yazı haberlerini, ben hala bayanın çekici gözlerine ve dudaklarına odaklanmışım. Bu arada buruna odaklanan varsa bahse girerim karedenizlidir. Bayan spiker arkadaşların konuşması bitince ben bir an irkiliyorum ve farkına varıyorum ki hiçbir şey anlamamışım. Sonrasında bir herif!ayıp olur beyefendi geliyor diyeyim... Tabi sadece kelimeleri duyuyorum, adamı görmüyorum çünkü bakmıyorum...tatlının üstüne hıyar turşusu gibi bir şey... Tabi ki sadece erkeği adam gibi dinlediğimden onun söylediği tek makbul haber oluyor ve böylelikle anladım ki; sayın başbakan oy veren benim gibi anti monogamik veya pişman olmuş monogamlarmış. Geçen sanalda adamın biri sarhoş bir zavallıya metroda mı otobüste mi yumrukluyarak testoran cemiyetinin özelliklerini gösterdi. Bir akraba Ulubatlu Hasan olmasa Atatürk olmazdı diyerek zeka düzeyini gösterirken len dedim teyzem ablamı vermeseydi sen bu lafları nah ederdin. İnadına Tayyip diyenlerin bu bayanlarla testostaran oranları yükseltilerek sn Başbakanın her söylediği tek gerçek olmuş oluyor.

Aynı sistemi tüm dünya uyguluyor. Başbakan, Esad, Obama, Çin başbakanı bunlar yeni nesil liderler,son  paketten çıkan. Bundan önceki üretim ufak boylu ,zayıf , memuriyetten gelme veya babadan oğula. ..Bush, Putın, Rafsancani,sarkozy gibilerdi. İranda yeni seçimde uzun boylu biri gelecek bunuda bu vesile ile belirtmiş oldum. Yine bu vesilesi ile Kemal beyin şu an Türkiyenin başına gelemiyeciğini de belirtmiş oldum çünkü boyu ufak. Neyse resmi konmamış diğer bayan spikerler gocunmasın ben hepsine kurban olurum.

Bu arada Avusturalya başbakanı neden o resimde : konuşunca sesi beni cinsel olarak taciz ediyor, elimde değil. Parlemontada çok sert konuştu...Kendisine erkek gibi zilli diyen bir rakibi yerden tere vururken düşündüm : Ben karşısında yine hep seyini düşünen bir milletvekili olsam, diyebilir miydim hamfendi sesiniz beni azdırıyor lütfen çirkin konuşun....MEdeniyet bu olsa gerek...Saygıdan dolayı bazı şeyleri kendimize saklamak.. 

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..