Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben müneccim miyim?

Ben müneccim miyim?
 

Bana adını söyle... Sana kim olduğunu söyliyim canım!...


Günlük hayatımda, çok sık duyduğum cümlelerden biridir şu; güzel okuyucum: " Sen müneccim misin kardeşim! " Evet!... Ben müneccimim!... Bir itirazın mı var arkadaşım?...

Bundan yaklaşık 2 yıl önce, kız arkadaşımı kırmamak için başladığım fal bakma! işinin yanında; sezgilerimin güçlü olmasına dayanan, elimdeki mevcut bilgileri hızlı ve doğru bir biçimde birleştirip, anlamlandırabilmemi sağlayan, analitik düşünce biçimim, çok sayıda insanı, çok kısa sürede tanımış olmam ve mesleğim gereği, insanlar ve işimle ilgili çok hızlı düşünüp, duraksamadan, doğru kararları alma zorunluluğumdan...

Allah vergisi sezgi gücüm, ehh işte! Biraz da zeki olmamdan da olsa gerek! öngörülebilir gelecekle ilgili çok isabetli tespitlerim olmuş ve bu yönüm, uzağımda ya da çok yakınımda olan bir çok insanı hayrete düşürmüştür.

Müneccimliğimin en sağlam ve akılcı temeli, dolu dolu yaşanmış hayatım, geniş bilgi ve ilgi yelpazem olsa da; kendi düşüncemce...

Bu durum, zaman zaman çok değişik bir şekilde algılanabiliyor; karşımda durmuş bana bakan gözlerde ve zihinlerde...

Hatta bu yönüm bazen, dalgaya alınabildiği gibi, söylediklerimin, ağzımdan çıkanların, hiç de yabana atılır şeyler olmadığını anladığımda muhattabım...

O alaycı yaklaşımın yerini saygıya dayalı, hafiften  bir korku alıyor nedense!...

Belki de bu durum, karşımdakine %100 bir konsantrasyonla odaklanabilme gücümle ilgili de olabilir. Tam ve gerçek sebebi ben de bilemesem de... Benim de kendime göre düşüncelerim var bu konuda; şu anda size anlattığım üzere...

Bazen karşımdaki kişinin sadece resmine bakarak, bazen sadece davranışlardan yola çıkarak, bazen de tamamen ortamdaki elektriği hissederek doğru ve şaşırtıcı tespitler yapabiliyorum; çoğu kez...

Hatta, rahatlıkla şunu da söyleyebilirim size: Daha önce hiç tanımadığım 8 kişilik bir grubu bir odaya toplayın. Az sonra hangi konuda konuşacaklarını söyleyin bana. Bir de onlar o konuyu görüşmeden önce, en fazla 5 - 10 dakika davranışlarını izlememe izin verin yanlızca. Sonra da %80,%90 oranında ne söyleyeceklerini önceden söyleyeyim size. Denemesi bedava!...

Zaman zaman burada, Milliyet Blog' ta da " Sen müneccim misin  kardeşim?!! " yollu sorularla beni makaraya sarmaya çalışanlar olduğunu görsem de!...

Bu müneccimliğimin en doğru ve şaşmaz sebebi: - İnsanın ruhu yüzüne ve davranışlarına da yansır.- düşüncemdir heralde...Aslında benim müneccim falan olduğum yok kardeşim! Bütün bu malzemeyi, karşımdaki muhattabım verir bana; davranışlarıyla...

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..