Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

BEN MUSTAFA KEMALİM

BEN MUSTAFA KEMALİM
 

Ben Mustafa Kemal'im.
Ben Türkiye'yim.
Ben Avrupayım, Asyayım.
Ben Dünyayım.

Beni anlamak , beni yaşamaktır.
Benim ilkelerimde , benim yolumda,
Benim Türkiyemi yaşatmaktır.
Beni parçalamak isteyenlere
Benim gözümle bakmaktır.

Benim solum Marmara,
Doğum Anadolu.
Kuzeyimde güneyimde
Her parçamda vatan toprağı.
Ne bir karışı, ne de tamamı
Şehidimin kanıyla suladım her yanını.
Batan güneşleri doğurdum.
Destanlar yazdırdım.
Çanakkalede, Antep'te, Maraş'ta.
Bir oldum, birlik oldum.

Ben Mustafa Kemalim.
Benim her hücrem Vatan.
Ben beni yaşatmak isteyen
Her yürekte yaşarım.

Bir daha Mustafa Kemal yok.
Bir daha Vatan yok.
Beni bilmeyen, anlamayan yüreklerde
Parçalanır , bölünür Vatan.
 
Toplam blog
: 70
: 753
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

.... ..